skælder ud foran baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Anonym trådstarter

min kæreste råber af mig og skælder ud hver dag henover hovede på vores barn. kan se det påvirkr barnet som bliver ked og pylret hver gang. har lyst til at smide den idiot langt væk. tænk mit ønskebarn skal vokse op i dårlig stemning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

min kæreste råber af mig og skælder ud hver dag henover hovede på vores barn. kan se det påvirkr barnet som bliver ked og pylret hver gang. har lyst til at smide den idiot langt væk. tænk mit ønskebarn skal vokse op i dårlig stemning.

Så smid ham ud, så han kan forstå at det gør man altså ikke! Det er da synd for den lille

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Så smid ham ud, så han kan forstå at det gør man altså ikke! Det er da synd for den lille

men vi skulle jo være en familie

Anmeld

10. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

men vi skulle jo være en familie

Ja, du har ret. Det er nemt for mig og sige smid ham ud. Men føler bare han burde få en lærestreg ! Kan du ikke snakke med ham når den lille sover  ?  få ham til at forstå hvor meget det påvirker den lille?

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Ja, du har ret. Det er nemt for mig og sige smid ham ud. Men føler bare han burde få en lærestreg ! Kan du ikke snakke med ham når den lille sover  ?  få ham til at forstå hvor meget det påvirker den lille?

han ved det godt, men han kan ikke styre sig. og vil snart ikke mere kan ikke holde ud at tæne på hvilket menneske man bliver hvis man vokser op med dårlig stemning.. idag skældte han ud og skulle have mig til alt muligt midt i det hele da jeg sad og madet vores ban for det sulle bare være nu og g efter hans ovedet, resulterede i bebse ikke fik lov at spise sig mæt.

Anmeld

10. december 2011

A&F

Dit barns behov kommer før din kærestes ! Tag en alvorlig snak med ham når baby sover. Hør hvad der ligger bag. Og sørg for at gå væk, når der opstår en konflikt mellem jer . Det er ikke sundt for jeres baby. Håber I finder ud af det 

Anmeld

10. december 2011

enrigtigfar?

Anonym skriver:

han ved det godt, men han kan ikke styre sig. og vil snart ikke mere kan ikke holde ud at tæne på hvilket menneske man bliver hvis man vokser op med dårlig stemning.. idag skældte han ud og skulle have mig til alt muligt midt i det hele da jeg sad og madet vores ban for det sulle bare være nu og g efter hans ovedet, resulterede i bebse ikke fik lov at spise sig mæt.

"han ved det godt, men kan ikke styre sig" - hører du hvad du selv siger?!?

Det næste blir en lussing fordi han "ikke kan styre sig"...

Det nytter ikke noget at holde hånden over ham fordi du VIL ha det til at fungere - det må for alt i verden ikke gå udover barnet - og det lyder det helt klart til at det gør

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

enrigtigfar? skriver:

"han ved det godt, men kan ikke styre sig" - hører du hvad du selv siger?!?

Det næste blir en lussing fordi han "ikke kan styre sig"...

Det nytter ikke noget at holde hånden over ham fordi du VIL ha det til at fungere - det må for alt i verden ikke gå udover barnet - og det lyder det helt klart til at det gør

ja det går ud over den lille, lige meget hvor meget jeg prøver at beskytte ham.

godt at hører det fra en mand, for han siger det er mig der er noget galt med og at jeg gør mine kærester til psykopat.. (har været fanget i et frygteligt forhold med en som ER psykopat, før jeg mødte min kæreste)

Men min kæreste gør noget, han går til psykolog to gange om ugen, men føler bare ikke jeg kan vente mere på der sker bedring.

Anmeld

10. december 2011

Frk.Nissen

Dit barn kommer før ham! Hvis han ikke forstår at han skal stoppe når du siger fra. Så må du vise han, hvor døret er!

Anmeld

10. december 2011

DianaM

Anonym skriver:

ja det går ud over den lille, lige meget hvor meget jeg prøver at beskytte ham.

godt at hører det fra en mand, for han siger det er mig der er noget galt med og at jeg gør mine kærester til psykopat.. (har været fanget i et frygteligt forhold med en som ER psykopat, før jeg mødte min kæreste)

Men min kæreste gør noget, han går til psykolog to gange om ugen, men føler bare ikke jeg kan vente mere på der sker bedring.

Jeg tror nok, at havde det været mig, så havde jeg valgt at flytte hver for sig, så længe ''han ikke kan styre sig'', men hvor han går til psykolog.

Hvis/når han så har lært at styre sig, så kunne i, hvis følelserne stadig er der, langsomt prøve jer frem igen og se, om i kan få det til at fungere.

For som det er nu, ja så fungerer det ikke for nogen af jer og hele familie-livet går ligesom fløjten, når det hele går op i skænderier og dårlig samvittighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.