Hjælp til festleg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Guldet

Hej Tøser..

Har virkelig brug for jeres festlige indslag Jeg skal til tøse julefrokost i aften med veninderne .- og vi skal hver især stå for en gang underholdning.. men jeg er total på bar bund... det er her jeg skal bruge jeres hjælp.. hvad kan jeg lave?

Vi er 4 piger

Mange juleknus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Guldet

Kom nu tøser .. mangler en sjov leg  Det kunne være så fantastisk, hvis i kan hjælpe

Anmeld

10. december 2011

Happiness

Hvad med en "tip 13'er"? Med forskellige konkurrencer.

Fx: Hvem kan lave den største sæbebobbel?

Hvem kan holde en hulla-hop ring igang længst tid....

Og så konkurreres der 2 og 2. Før det gætter i på hver jeres Tip 13, om hvem i tror der klarer sig bedst.

Anmeld

10. december 2011

Guldet

Happiness skriver:

Hvad med en "tip 13'er"? Med forskellige konkurrencer.

Fx: Hvem kan lave den største sæbebobbel?

Hvem kan holde en hulla-hop ring igang længst tid....

Og så konkurreres der 2 og 2. Før det gætter i på hver jeres Tip 13, om hvem i tror der klarer sig bedst.

hihi tak for forslaget .. hihi den med sæbeboblen er go ¨

Anmeld

10. december 2011

Mutti2B

Jeg har en go en men den kræver at i har en gave. Den pakkes ind og der sættes en seddel på hvor der feks står; til den trænger mest. Den pakkes ind igen og igen men hver gang med en ny seddel hvor der står noget på feks: til den der har den bedste røv, synger bedst, frækkeste bh, sidst har fået sex osv. Jeg tror jeg endte med over 20 indpakninger :-). Når legen starter finder i gaven frem og lægger den på bordet. De andre skal nok være nysgerrige nok til at tage pakken og læse sedlen. Og så skiftes man til at give den videre. Den der fik den pga udsagnet skal så vælge hvem det næste passer på. Kæft hvor havde vi det sjovt. Der blev linet op flere gange så vi kunne tjekke røv og bh'er og skønsang var også indover :-)

Anmeld

10. december 2011

bøgelund

Mutti2B skriver:

Jeg har en go en men den kræver at i har en gave. Den pakkes ind og der sættes en seddel på hvor der feks står; til den trænger mest. Den pakkes ind igen og igen men hver gang med en ny seddel hvor der står noget på feks: til den der har den bedste røv, synger bedst, frækkeste bh, sidst har fået sex osv. Jeg tror jeg endte med over 20 indpakninger :-). Når legen starter finder i gaven frem og lægger den på bordet. De andre skal nok være nysgerrige nok til at tage pakken og læse sedlen. Og så skiftes man til at give den videre. Den der fik den pga udsagnet skal så vælge hvem det næste passer på. Kæft hvor havde vi det sjovt. Der blev linet op flere gange så vi kunne tjekke røv og bh'er og skønsang var også indover :-)

ej det lyder fandme sjovt.. skide god ide.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.