Helt ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Munjas

Hej til jer alle!

Jeg er helt ny, både herinde og som gravid. 

Så de to streger for godt en måned siden nu og går stadig og tager det ind. Det er en fantastisk nyhed, men samtidig også en nyhed der får én til at tænke i helt nye baner.

Jeg selv er færdiguddannet og bor med min dejlige kæreste som er færdig med sin udd. til sommer. Jeg er sat til juli måned, så det
passer fantastisk ind og bliver en rigtig dejlig sommergave 

Jeg er 25 år og bor i Esbjerg, og håber på at kunne finde andre gravide, at snakke med som har nognelunde samtidig termins dato. (Sommerperioden).

Tillykke til alle gravide! Og held og lykke til dem der prøver! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Koen.

Velkommen til du skønne kan lige føje et punkt til:

Denne søde pige og hendes kæreste er os faddere til min lille Lærke

Glæder mig til følge dig blive tyk og dejlig

Anmeld

10. december 2011

Munjas

Ja tyk det bliver jeg helt bestemt! Dejlig det kan så diskuteres, tror min humørsvingninger er begyndt, får i hvert fald nogle sjove ansigtsudtryk fra manden en gang imellem hehe..

Ja vi skal også snart ses, så jeg kan se lille Lærke igen (som ikke er så lille bitte længere) 

Ved godt jeg har sagt det før, men det er virkelig et dejligt billede du har taget af farmand og Lærke!

Anmeld

10. december 2011

Koen.

Munjas skriver:

HihJa tyk det bliver jeg helt bestemt! Dejlig det kan så diskuteres, tror min humørsvingninger er begyndt, får i hvert fald nogle sjove ansigtsudtryk fra manden en gang imellem hehe..

Ja vi skal også snart ses, så jeg kan se lille Lærke igen (som ikke er så lille bitte længere) 

Ved godt jeg har sagt det før, men det er virkelig et dejligt billede du har taget af farmand og Lærke!

Hihi Han kan glæde sig, det bliver kun værre ja det må vi helt bestemt!

Tak

Anmeld

10. december 2011

B&J

velkommen til denne skønne side håber du bliver glad for den.

og stort tillykke med jeres lille sommer gave inde i maven hvor er det viduderligt

Anmeld

10. december 2011

Rødhætte

Velkommen til ! Jeg har selv brugt denne side flittigt under og efter graviditeten. Det er altså bare nogle super tøser som er på denne side! Håber du bliver lige så glad for den som jeg er

Anmeld

10. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Velkommen til og stort tillykke med bebsen i maven!

Anmeld

10. december 2011

Munjas

Jeg tvivler ikke på jeg bliver glad for siden! 

Det er skønt at få hilsner så hurtigt, det er langt fra alle sider der er lige aktive.

Tusinde tak for beskederne!  håber vi kan skrives ved med spørgsmål, frustrationer og diverse glæder! 

Anmeld

10. december 2011

2721

Velkommen til og tillykke med graviditeten

Anmeld

10. december 2011

merichs

Munjas skriver:

Hej til jer alle!

Jeg er helt ny, både herinde og som gravid. 

Så de to streger for godt en måned siden nu og går stadig og tager det ind. Det er en fantastisk nyhed, men samtidig også en nyhed der får én til at tænke i helt nye baner.

Jeg selv er færdiguddannet og bor med min dejlige kæreste som er færdig med sin udd. til sommer. Jeg er sat til juli måned, så det
passer fantastisk ind og bliver en rigtig dejlig sommergave 

Jeg er 25 år og bor i Esbjerg, og håber på at kunne finde andre gravide, at snakke med som har nognelunde samtidig termins dato. (Sommerperioden).

Tillykke til alle gravide! Og held og lykke til dem der prøver! 

Velkommen til

Og tillykke med det lille spir

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.