Undskyld at jeg IGEN bringer iphone på banen, men vil virkelig være sikker på at det er den rigtige telefon jeg vælger fra starten 
Har jo så tænkt mig at købe den der iphone 4s, har ikke haft en iphone før, men synes jeg har hørt så meget godt om den nye s'er. MEN, jeg er meget krævende når det kommer til kamera, for jeg sad og roede lidt med min stedfars samsung galaxy s 2 i går, og den var virkelig fed, bortset fra kameraet. Når man tog et billede, brugte den hundrede år på at registrere at man tog billedet, det vil altså sige, at vedkommende skulle stå stille i 3-4 sekunder, før det blev taget. Det synes jeg er rigtig træls... Jeg har en ipod med kamera, som tager "instant" billeder - altså ligeså snart man klikker så tager den billedet uden at skulle tænke over det, men der er så heller ikke blitz i, og så ville jeg høre om det er det samme med den nye iphone 4s, eller om den også bruger tid på at "tænke" før den tager billedet? Hvis det er sådan, kan jeg ligeså godt invistere i et rigtigt kamera synes jeg 
Anmeld