Hold da op!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Isabeau

Hej. Jeg fik Stella i 2009 og når jeg ammede hende, var det ca 20 min ad gangen, hver 3-4 time og kun et bryst ad gangen, de fleste gange. 

Men hende her den nye fra i onsdags - hun æder og æder og æder og æder!! Og gerne en time, måske mere ad gangen, oz gerne 2-3 bryster og ca. hver 2. time.

Har da hørt om sultne børn, men slap da af! Desuden har hun så travlt at hun kun får lige tippen ind i munden og det gør bare nas på mig! Prøver og få vristet hende fra, så hun kan få det hele i munden, men de gør stadig ondt, mine brystvorter  

Nogle gode ideer? Diana - nu mor til 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
har du prøvet ige når du ligger hende til at holde en pegefinder på hendes hage? det gør nemlig at hun automatisk lukker mere op inden hun sutter sig fast på brystvorten, jeg havde samme "problem" med min søn.

Ellers når hun ligger til brystet kan du også trække lidt ned i huden under læben så hun sutter korrekt.

Det er meget forskelligt hvordan amningen er fra barn til barn, min søn lå også til en gang i timen og han lå der gerne 1 time eller længere, men det stoppede efter appetitspringet hved 4 mdr, så begyndte han at kunne holde 3-5 timer på en amning, hvilket han stadig kan.

Anmeld

10. december 2011

Isabeau

Fru Skovrup skriver:

har du prøvet ige når du ligger hende til at holde en pegefinder på hendes hage? det gør nemlig at hun automatisk lukker mere op inden hun sutter sig fast på brystvorten, jeg havde samme "problem" med min søn.

Ellers når hun ligger til brystet kan du også trække lidt ned i huden under læben så hun sutter korrekt.

Det er meget forskelligt hvordan amningen er fra barn til barn, min søn lå også til en gang i timen og han lå der gerne 1 time eller længere, men det stoppede efter appetitspringet hved 4 mdr, så begyndte han at kunne holde 3-5 timer på en amning, hvilket han stadig kan.

Prøver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.