Nu forstår jeg bedre hvorfor vi er små syge hele tiden... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Mira0911

I August måned i år fik vi lavet alle vores vinduer... Lige sådan lappet dem til så det ikke fløj ind med kulde her til vinteren.... Det samme med vores dør... 

Alt var fint og i orden.... Lige indtil idag, hvor vi har fået og lappet det hele med gardiner... 

Vi har sat gardin op foran vores hoveddør, i håb det vil mindske det... Det hjælper ikk en skid... 

Sat gardiner op i stuen ved det ene vindues parti... Det hjælper lidt... Vi skal hvet fald have gang i stearinlysene igen i år.. For at holde varmen.... 

Kæresten ringer til udlejeren på Mandag og håber han gider tage sin tlf.. det har han ikke gjort det sidste stykke tid.... 

Håber fandmer det snart bliver lavet.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Clisolka

Åhhhh nej!!! Håber udlejeren vil gøre noget på mandag 

Vi skal selv have skiftet vinduer i hele lejligheden inden for de næste 2 mrd., så håber også de laver det ordentligt! (Juuuhuuu for Lejerbo at renovere en lejlighed i dette dejlige vejr - og for at skulle bruge toilet/bad på vores altan, som ikke bliver lukket af) - Jeg tror jeg kommer til at se pingviner 

Anmeld

11. december 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Åhhhh nej!!! Håber udlejeren vil gøre noget på mandag 

Vi skal selv have skiftet vinduer i hele lejligheden inden for de næste 2 mrd., så håber også de laver det ordentligt! (Juuuhuuu for Lejerbo at renovere en lejlighed i dette dejlige vejr - og for at skulle bruge toilet/bad på vores altan, som ikke bliver lukket af) - Jeg tror jeg kommer til at se pingviner 

Håber godt nok også udlejeren letter sin røv og gør noget... 

Det kan jo ikke passe vi skal "lappe" med gardiner rundt omkring... 

Anmeld

12. december 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Håber godt nok også udlejeren letter sin røv og gør noget... 

Det kan jo ikke passe vi skal "lappe" med gardiner rundt omkring... 

Nej, og slet ikke når der er så koldt udenfor nu - fik i snakket med udlejeren i dag?

Anmeld

12. december 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Nej, og slet ikke når der er så koldt udenfor nu - fik i snakket med udlejeren i dag?

Jeps... Han kommer og kigger på det i næste uge... 

Anmeld

12. december 2011

Pige2009

Træls  Godt man er husejer...

Anmeld

12. december 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Jeps... Han kommer og kigger på det i næste uge... 

Godt der bliver gjort noget 

Anmeld

12. december 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Godt der bliver gjort noget 

Ja.. Men fik også lige at vide at da tømrene var her sidst lød regningen på 16000 og det nægter udlejeren at betale, og det forstår jeg simpelthen ikke... man må betale for det der bliver lavet.... Så nu køre han sag med et inkasso firma.... 

Anmeld

12. december 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Ja.. Men fik også lige at vide at da tømrene var her sidst lød regningen på 16000 og det nægter udlejeren at betale, og det forstår jeg simpelthen ikke... man må betale for det der bliver lavet.... Så nu køre han sag med et inkasso firma.... 

Han har da bare at punge ud, når han er udlejer 

Anmeld

12. december 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Han har da bare at punge ud, når han er udlejer 

Ja det har han bare at gøre... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.