Hus efter endt uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. december 2011

DitteFisk

Jeg er bare nysgerrig, hvor længe gik der fra i var færdiguddannede og fik job - til i havde råd til at flytte i hus, og gerne - hvor meget kostede jeres første huskøb?

Jeg er færdiguddannet om et år, og håber selvfølgelig at få et job, og så begynde at spare op i økonomien til et hus - for det vil jeg jo så frygtelig gerne have engang  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Thalia

Vi købte hus et halvt års tid efter vi var færdiguddannede. Finanskrisen betød at min mands Ph.d kontrakt blev udsat et halvt år, og vi ville ikke købe før vi begge var sikret fast indtægt.

Huset kostede i øvrigt 1.6 mil og livet med små børn blev lige 100x nemmre da vi flyttede herud

Anmeld

9. december 2011

DitteFisk

Thalia skriver:

Vi købte hus et halvt års tid efter vi var færdiguddannede. Finanskrisen betød at min mands Ph.d kontrakt blev udsat et halvt år, og vi ville ikke købe før vi begge var sikret fast indtægt.

Huset kostede i øvrigt 1.6 mil og livet med små børn blev lige 100x nemmre da vi flyttede herud

Ja, det tænker jeg også Jeg har selv en søn og vi planlægger barn når vi er færdiguddannede (det er vi ca. samtidig), så jeg håber bestemt at vi kan få råd indenfor en rimelig fremtid, det ville være virkelig lækkert sidder alt for ofte og kigger på huse, som jeg ved ikke bliver mine alligevel Tak for svar.

Anmeld

9. december 2011

Rødhætte

Gigl skriver:

Jeg er bare nysgerrig, hvor længe gik der fra i var færdiguddannede og fik job - til i havde råd til at flytte i hus, og gerne - hvor meget kostede jeres første huskøb?

Jeg er færdiguddannet om et år, og håber selvfølgelig at få et job, og så begynde at spare op i økonomien til et hus - for det vil jeg jo så frygtelig gerne have engang