Håber nogle har tålmodighed til at læse det, må undskylde fejl og hvis det er forvirrende. Men er lidt forvirret selv 
Hej, ja som overskriften siger, ''hyppige plukveer''
Hvor længe havde i dem ? inden i fik rigtige plukveer ?
Jeg var inde på sygehuset igår, da der var mistanke om vandet var begyndt og løbe ud, blev undersøgt fra top til tå næsten, de tog nogle prøver. Og fik det bælte rundt om maven hvor de kan tjekke barnets hjertelyd og veer, hjertelyd var hel normalt, han sov mest, men havde hyppige veer, de varede bare ikke lang tid nok til at være rigtige veere.
Havde været til jordemoder tidligere på dagen og der sagde den jeg ikke havde blære betændelse, og er blevet undersøgt for det ved lægen tidligere i graviditeten, og der blev det sendt ind på sygehsuet fordi de var i tvivl, og lægen ville ikke bare give mig noget medicin for det.
Men selvom den sagde ved jordemoder jeg ikke havde noget som helst, af sukkerarter og blære betændelse, skulle jeg aflevere en prøve på sygehuset, det gjorde jeg så, og de har fået et nyt system til at tjekke det med, der blev taget nogle prøver, og det hele, en i slutningen siger jordmoderen selv at systemet ikke er 100 % de rigtige svar den giver, men den sagde jeg havde lidt blære betænelse, men alligevel sendte de den til dyrkning, og jeg fik noget medicin selv om de ikke er sikker på det er det jeg fejler.
Da jeg lige pt har den store julesyge der er i omløbet
Og den kunne også påvirke det hele.
Anmeld