hyppige plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. december 2011

KiaKatrine

Håber nogle har tålmodighed til at læse det, må undskylde fejl og hvis det er forvirrende. Men er lidt forvirret selv

Hej, ja som overskriften siger, ''hyppige plukveer''

Hvor længe havde i dem ? inden i fik rigtige plukveer ?
Jeg var inde på sygehuset igår, da der var mistanke om vandet var begyndt og løbe ud, blev undersøgt fra top til tå næsten, de tog nogle prøver. Og fik det bælte rundt om maven hvor de kan tjekke barnets hjertelyd og veer, hjertelyd var hel normalt, han sov mest, men havde hyppige veer, de varede bare ikke lang tid nok til at være rigtige veere.

Havde været til jordemoder tidligere på dagen og der sagde den jeg ikke havde blære betændelse, og er blevet undersøgt for det ved lægen tidligere i graviditeten, og der blev det sendt ind på sygehsuet fordi de var i tvivl, og lægen ville ikke bare give mig noget medicin for det.

Men selvom den sagde ved jordemoder jeg ikke havde noget som helst, af sukkerarter og blære betændelse, skulle jeg aflevere en prøve på sygehuset, det gjorde jeg så, og de har fået et nyt system til at tjekke det med, der blev taget nogle prøver, og det hele, en i slutningen siger jordmoderen selv at systemet ikke er 100 % de rigtige svar den giver, men den sagde jeg havde lidt blære betænelse, men alligevel sendte de den til dyrkning, og jeg fik noget medicin selv om de ikke er sikker på det er det jeg fejler.

Da jeg lige pt har den store julesyge der er i omløbet  Og den kunne også påvirke det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Muffinmus

3-4 uger før termin med begge to:-)

Så det kan såmænd vare længe...men pludselig dukker de rigtige op, en smule anderledes og mere lede end dem der bare tager vejret fra dig og trækker alle vegne:-)

Anmeld

9. december 2011

KiaKatrine

MariaE skriver:

3-4 uger før termin med begge to:-)

Så det kan såmænd vare længe...men pludselig dukker de rigtige op, en smule anderledes og mere lede end dem der bare tager vejret fra dig og trækker alle vegne:-)

okay

Har haft dem længe har selvfølgelig ikke lige skrevet ned hvornår de begyndte, men puha, syntes de kommer tit, men vare ikke så længe endnu

Anmeld

9. december 2011

Benjamins'mor

2 uger før termin fik jeg det, en uge før blev det til rigtige veer der ikke tog nok til i styrke, 6 dage efter termin blev jeg sat igang med ve-drop da de indså jeg nok ikke gik rigtigt igang selv.

Anmeld

9. december 2011

KiaKatrine

Benjamins'mor skriver:

2 uger før termin fik jeg det, en uge før blev det til rigtige veer der ikke tog nok til i styrke, 6 dage efter termin blev jeg sat igang med ve-drop da de indså jeg nok ikke gik rigtigt igang selv.

okay tak for svar

Er godt nok også bekymret på om jeg kan gå i fødsel selv, da min mor har fået hjælp alle 5 gange

Og min søster fik kejsersnit

Anmeld

9. december 2011

Benjamins'mor

KiaKatrine skriver:

okay tak for svar

Er godt nok også bekymret på om jeg kan gå i fødsel selv, da min mor har fået hjælp alle 5 gange

Og min søster fik kejsersnit

Det ved jeg ikke, min bedstemor gik i gang selv begge gange, min mor gik igang selv de første 3 gange, 4 gang blev hun sat igang på terminsdagen på grund af graviditets sukkersyge. Men jeg gjorde ikke, så ved ikke lige om det har noget med arv af gener og gøre.

Anmeld

9. december 2011

KiaKatrine

Benjamins'mor skriver:

Det ved jeg ikke, min bedstemor gik i gang selv begge gange, min mor gik igang selv de første 3 gange, 4 gang blev hun sat igang på terminsdagen på grund af graviditets sukkersyge. Men jeg gjorde ikke, så ved ikke lige om det har noget med arv af gener og gøre.

okay, min mormor gjorde også selv, og har min mors 3 søskende også gjort bare ikke min mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.