Lidt dumt spørgsmål maizena jævner og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. december 2011

christinak

Ja nu spørg jeg altså lidt dumt.Her til aften valgte jeg at prøve maizena jævner, tog noget kartoffel vand og puttede en masser jævner i, det så godt nok ret klamt ud men tænkte ja det klarer en gang kulør og vupti der var sovs.Nu sir min bedre halvdel efter maden at det måtte gravide ikke få altså maizena jævner i de doser for det havde han læst på nettet.Er der andre der har hørt det før?Eller vrøvler han bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Moms

christinak skriver:

Ja nu spørg jeg altså lidt dumt.Her til aften valgte jeg at prøve maizena jævner, tog noget kartoffel vand og puttede en masser jævner i, det så godt nok ret klamt ud men tænkte ja det klarer en gang kulør og vupti der var sovs.Nu sir min bedre halvdel efter maden at det måtte gravide ikke få altså maizena jævner i de doser for det havde han læst på nettet.Er der andre der har hørt det før?Eller vrøvler han bare

arh...maizena er jo majsstivelse.

Mon han tænker på de der Amo-produkter, hurtigbag, der pludselig gjorde folk syge?

Det var et fedt-pulver i blandingerne fandt man ud af.

Moms

Anmeld

9. december 2011

Silas&Mille

Umiddelbart vil jeg sige han vrøvler.

Men ved det faktisk ikke.

Her bruger vi maizena jævner stort set hver gang vi laver sovs, det er jo så dejlig nemt

Anmeld

9. december 2011

christinak

Moms skriver:

Mon han tænker på de der Amo-produkter, hurtigbag, der pludselig gjorde folk syge?

Moms

Jo det kan godt være det er det han tænker på

Anmeld

9. december 2011

christinak

SilasMor skriver:

Umiddelbart vil jeg sige han vrøvler.

Men ved det faktisk ikke.

Her bruger vi maizena jævner stort set hver gang vi laver sovs, det er jo så dejlig nemt

Tror også han vrøvler har aldrig brugt maizena før, det er altid blevet lavet fra bunden af

Anmeld

9. december 2011

Rockertand

christinak skriver:

Tror også han vrøvler har aldrig brugt maizena før, det er altid blevet lavet fra bunden af

Var det så ikke bare bedre at sige, at han hellere vil have lavet sovsen fra bunden?

Anmeld

9. december 2011

Moms

Moms skriver:

Moms

Nå, det var det så ikke alligevel.

Det var et hydrolyseret hvedeprotein.

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Forbruger/Emner/Mad_og_drikke/Sider/Allergi-og-hydroliseret-hvedeprotein.aspx

Moms

Anmeld

9. december 2011

stm2812

christinak skriver:

Der findes ingen dumme spørgsmål men tror nu også at din kære mand vrøvler.. Har i hvert fald aldrig hørt om det før..

Men umiddelbart tænker jeg også på de der amo blandinger som der var en masse oppe om for noget tid siden...

Anmeld

9. december 2011

christinak

Rockertand skriver:

Var det så ikke bare bedre at sige, at han hellere vil have lavet sovsen fra bunden?

Haha jo måske han prøvede at fortælle det på en pæn måde uden at sætte alle hormonerne over styr på en gang

Anmeld

9. december 2011

christinak

stm2812 skriver:

Der findes ingen dumme spørgsmål men tror nu også at din kære mand vrøvler.. Har i hvert fald aldrig hørt om det før..

Men umiddelbart tænker jeg også på de der amo blandinger som der var en masse oppe om for noget tid siden...

Har heller aldrig hørt det før så har lige meddelt ham at han er et vrøvle hoved hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.