Wok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Nogen der ved hvor man kan købe en wok i god kvalitet men som ikke er alt for dyr?

Og hvad er prislejet for en wok idag? sidst jeg kiggede på dem var en del år siden og der kostede de fra 400 kr syntes jeg at huske...

Håber der er nogen der kan hjælpe mig så vi kan gå igang med jagten på en wok til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

pemiro

Wampires skriver:

Nogen der ved hvor man kan købe en wok i god kvalitet men som ikke er alt for dyr?

Og hvad er prislejet for en wok idag? sidst jeg kiggede på dem var en del år siden og der kostede de fra 400 kr syntes jeg at huske...

Håber der er nogen der kan hjælpe mig så vi kan gå igang med jagten på en wok til mig

Ved ikke hvordan du har det med ikea, men jeg har købt en dejlig stor en der til Meget meget få penge.. Den er vi glade for her

Anmeld

9. december 2011

Lunae

Wampires skriver:

IKEA har den bedste wok til prisen

Anmeld

9. december 2011

Silas&Mille

Jeg holder også på Ikea. 

Vi har denne:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/20087709/

og den er fantastisk og kan gå i opvaskemaskinen

Og så synes jeg prisen er god. 

Anmeld

9. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

uhh havde helt glemt Ikea som en mulighed XD

ELSKER Ikea men som kæresten siger det koster lige omkring 100 kr i benzin at hente den hjem så det skal være sammen med at vi alligevel skal derhen og hente noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.