Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nr 1..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lottemusen skriver: Hold op hvor er det nogle dejlige børn du har! Billede 1 er helt klart min favorit! Super fed opstilling! På billede 2 ser de begge lidt utrygge ud, synes jeg.
Hold op hvor er det nogle dejlige børn du har!
Billede 1 er helt klart min favorit! Super fed opstilling! På billede 2 ser de begge lidt utrygge ud, synes jeg.
Tak skal du ha :-)
HopinWishin skriver: nr 1 lækre børn!!
nr 1
lækre børn!!
Taaak :-)
ravnsbeck skriver: Billede 1 - synes som nogle af de andre har skrevet, at børnene ser utrygge ud på billede to. Men ellers super lækre unger
Billede 1 - synes som nogle af de andre har skrevet, at børnene ser utrygge ud på billede to. Men ellers super lækre unger
Babymor2010 skriver: Jeg stemmer nr 1 - nøøøj nogle dejlige billeder du har fået taget
Jeg stemmer nr 1 - nøøøj nogle dejlige billeder du har fået taget
Ja syns jeg også :-) Fik mange gode :-)
Carina1984 skriver: Har fået taget billeder af mine børn og bedsteforældrene skal ha et i julegave. Jeg har valgt de to fra jeg elsker mest men ka ik rigtig bestemme mig for hvilket jeg syns er bedst... Kom frisk med jeres meninger :-)
Har fået taget billeder af mine børn og bedsteforældrene skal ha et i julegave. Jeg har valgt de to fra jeg elsker mest men ka ik rigtig bestemme mig for hvilket jeg syns er bedst...
Kom frisk med jeres meninger :-)
nr. 2
Men de er begge fine
nr. 2 helt klart Det ser sødt og naturligt ud. Det andet er totalt opstillet position a la "se ud som om du elsker lillesøster højere end noget andet". Haha ej, billede 1 er også super sødt. Men kan bedst lide nr. 2.Det ser også spøjst ud med den meget slanke arm på billede 1, hvor den er dobbelt str. der hvor musklen er spændt
CmarianN skriver: Åååh det første billede er vanvittig bedårende altså!!!
Åååh det første billede er vanvittig bedårende altså!!!
Ja jeg ka heller ik stå for det. Det er det billed vi selv valgte hvordan sku se ud, hvor de andre billeder er fotografen der har opstillet dem. Eller hva man ska sige :-)
maria_wt skriver: NR 1 Dejligt billed
NR 1 Dejligt billed
Taaaak :-)
Gittemor09 skriver: Sikke nogle dejlige børn du har... men må sige at nr. 1 er det bedste...!! nr. 2 ser de en smule utrygge ud...!!
Sikke nogle dejlige børn du har...
men må sige at nr. 1 er det bedste...!!
nr. 2 ser de en smule utrygge ud...!!
Ih tak :-) jeg syns jo selvfølgelig også de er de dejligste i verden :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128