Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tvillingemor90 skriver: gætter på 4 mdr
gætter på 4 mdr
Svaret er givet, det var testdag i dag - der var gevinst efter 1. cyklus, og vi er meget lykkelige for, at det er gået så hurtigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Mike <3 skriver: TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!! Sikke en dejlig julegave i har fået jer
TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!! Sikke en dejlig julegave i har fået jer
Åh tak, er også superglad, det er så fantastisk, og ja, vi behøver vist ikke give hinanden (andre) julegaver nu, en lille ny er den ultimative gave
Anonym skriver: - og et svar til dig
- og et svar til dig
Anonym skriver: Svaret er givet, det var testdag i dag - der var gevinst efter 1. cyklus, og vi er meget lykkelige for, at det er gået så hurtigt
tillykke - sikke en lækker julegave
sandorff skriver: WHAT??? TILLYKKE! ikke ondt ment, men flot med jeres alder + at du har været stresset det sidste stykke tid
WHAT??? TILLYKKE! ikke ondt ment, men flot med jeres alder + at du har været stresset det sidste stykke tid
Du har fuldstændig ret: WHAT???????
Du kan tro, at jeg godt er klar over, at det ikke er noget, man skal forvente i vores alder - nu håber jeg så bare, at hele forløbet går godt Tak for lykønskningen
Tvillingemor90 skriver: tillykke - sikke en lækker julegave
Tak
Anonym skriver: Du er sgu godt nok god til den her leg - gad vide, om der ikke er andre wanna-be-mødre, der vil lege med dig - og tusind tak
Du er sgu godt nok god til den her leg - gad vide, om der ikke er andre wanna-be-mødre, der vil lege med dig
- og tusind tak
pemiro skriver: Ja hvis jeg da bare kunne give alle det svar og det såVirkede haha...Meen ihh hvor er det skønt for jer..Glædelig jul må man sige
Ja hvis jeg da bare kunne give alle det svar og det såVirkede haha...Meen ihh hvor er det skønt for jer..Glædelig jul må man sige
Uhh, det ville være en fantastisk evne at have.
Glædelig jul
Anonym skriver: Ikke helt....
Ikke helt....
SÅDAN! Stort tillykke! det er da super dejligt! så kan vi vist godt ønske glædelig jul også, det kan da ikke blive andet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128