Spørgsmål ang vandpibe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.724 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. december 2011

L83

Jeg har lige et spørgsmål ang om røgen fra en vandpibe er lige så skadeligt for børn som smøgere er ? Hvis man ryger det i lejligheden ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

JeNoVa

Linda83 skriver:

Jeg har lige et spørgsmål ang om røgen fra en vandpibe er lige så skadeligt for børn som smøgere er ? Hvis man ryger det i lejligheden ?

Ja, det tror jeg, den er.

Anmeld

9. december 2011

Bassemor<3

Der er ikke nikotin i vandpibetobak, eller jo det er der hvis man køber det med nikotin. så den eneste forskel der er, er at man ikke lige så let bliver afhængig af det. Det er dog mindst lige så skadeligt ! røg er et fremmedlegeme og skal ikke i lungerne, ligemeget om det så kommer fra smøger, vandpiber eller cerutter for den sags skyld ! 

Anmeld

9. december 2011

HopinWishin

Ved i hvert fald at hvis man ryger vandpibe er det mindst lige så skadeligt som at ryge, omend mere...

Såeh tror også det er skadeligt for omgivelser..

Anmeld

9. december 2011

Darling<3

Linda83 skriver:

Det er ikke lige så skadeligt, men stadig skadeligt

Min brormand ryger nogle gange vandpibe, han er ikke død eller afhæning

Anmeld

9. december 2011

Muffinmus

Jep, lige så skadelig som alm. tobak, bare på lidt andre punkter....det kom frem for flere år siden nat folk troede det var sundere fordi det smagte af frugt, men nej....

Anmeld

9. december 2011

HopinWishin

www.videnogsundhed.dk/artikler/sundhed-generelt/vandpiberygning/

Her står der at det er afhængighedsskabende og skadeligt

Anmeld

9. december 2011

Isabella_mor

babyboy2012 skriver:

Der er ikke nikotin i vandpibetobak, eller jo det er der hvis man køber det med nikotin. så den eneste forskel der er, er at man ikke lige så let bliver afhængig af det. Det er dog mindst lige så skadeligt ! røg er et fremmedlegeme og skal ikke i lungerne, ligemeget om det så kommer fra smøger, vandpiber eller cerutter for den sags skyld ! 

det er nu ikke kun nikotinen der er farligt.. 

fandt bla denne undersøgelse ved at google..

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/11/23/150151.htm

Anmeld

9. december 2011

A&F

Vandpibe er lige så skadeligt som smøger. Børn har absolut ikke godt af, at der bliver røget vandpibe hjemme. Røgen er virkelig kraftig og stærk.

Anmeld

9. december 2011

L83

Okay mange tak for svar. Vi plejer (har gjort det en gang ) og ryge ude på altanen når det er men vejret er ikke til det hehe . Men vi springer det bare over Idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.