Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger. Jeg er jo i den situation at min søn ikke ser sin far. Han er 2½ år, og meget mærket af at han ikke har den mandlige modstand og opmærksomhed. Dagplejemoderen siger også at det mærkes.Så var min tanke - Gad vide om man kan få en mandlig voksenven, til en så lille dreng? Er der nogen af jer der kender reglerne inden for det med voksenvenner? Jeg har forresten valgt at være ano, da jeg ved der er nogen der læser med Glædelig jul
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger. Jeg er jo i den situation at min søn ikke ser sin far. Han er 2½ år, og meget mærket af at han ikke har den mandlige modstand og opmærksomhed. Dagplejemoderen siger også at det mærkes.Så var min tanke - Gad vide om man kan få en mandlig voksenven, til en så lille dreng? Er der nogen af jer der kender reglerne inden for det med voksenvenner? Jeg har forresten valgt at være ano, da jeg ved der er nogen der læser med Glædelig jul
dorthemus skriver: Kan desværre ikke hjælpe, men synes det lyder som en rigtig god ide Jar selv tænkt det samme...dog mht bedsteforældre.
Kan desværre ikke hjælpe, men synes det lyder som en rigtig god ide Jar selv tænkt det samme...dog mht bedsteforældre.
Trods han ikke ser sin far, er der masser af bedste forældre, da jeg er skilsmissebarn og begge mine forældre er gift igen.Men de har ikke tiden eller energien til at gå lige så meget "til" min søn, som en evt. voksenven ville have
Anonym skriver: Trods han ikke ser sin far, er der masser af bedste forældre, da jeg er skilsmissebarn og begge mine forældre er gift igen.Men de har ikke tiden eller energien til at gå lige så meget "til" min søn, som en evt. voksenven ville have
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128