Smartphone-hjælp søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Sismofytten

Hej!

Jeg har solgt min iPhone4, og skal nu have en ny tlf. Har været rigtig glad for den, men trængte til noget nyt. Men nu ved jeg ikke helt, hvad jeg skal vælge. Overvejer den nye iPhone 4S, men på den anden side, så er der sket meget med de andre selskaber det seneste års tid.

Så nu overvejer jeg iPhone 4S, HTC Sensation XE og HTC Sensation XL. Nogen, der har lyst til at give deres mening til kende om nogen af dem? Gerne både godt og skidt.

Derudover vil jeg gerne høre folks meninger om styresystemet - app mulighederne. Har selv prøvet både Android Market og AppStore, og er klart mest til AppStore. Men måske Android Market også er forbedretdet seneste års tid??

Sismofytten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

bøgelund

Sismofytten skriver:

Hej!

Jeg har solgt min iPhone4, og skal nu have en ny tlf. Har været rigtig glad for den, men trængte til noget nyt. Men nu ved jeg ikke helt, hvad jeg skal vælge. Overvejer den nye iPhone 4S, men på den anden side, så er der sket meget med de andre selskaber det seneste års tid.

Så nu overvejer jeg iPhone 4S, HTC Sensation XE og HTC Sensation XL. Nogen, der har lyst til at give deres mening til kende om nogen af dem? Gerne både godt og skidt.

Derudover vil jeg gerne høre folks meninger om styresystemet - app mulighederne. Har selv prøvet både Android Market og AppStore, og er klart mest til AppStore. Men måske Android Market også er forbedretdet seneste års tid??

Sismofytten

hvis du er til iphone styresystemet, så tror jeg ikke du vil kunne li android.. jeg syns ikke det er blevet anderledes.. jeg kender mange der er gået over til android fra iphone, men de er da fluks vendt tilbage..

men vi er jo heldigvis alle forskellige.. ellers ville det jo være kedeligt.. 

jeg siger iphone 4S..  

Anmeld

9. december 2011

Silas&Mille

Nu kender jeg ikke iPhone telefonerne, da jeg ikke er til Apple produkter. Men jeg har en HTC Desire S og den er jeg rigtig glad for Så den kan jeg varmt anbefale.

Anmeld

9. december 2011

Sismofytten

SilasMor skriver:

Nu kender jeg ikke iPhone telefonerne, da jeg ikke er til Apple produkter. Men jeg har en HTC Desire S og den er jeg rigtig glad for Så den kan jeg varmt anbefale.

Har lige kigget på den model, du har. Men grunden til, at jeg har skrevet de to andre HTC'er på, er at hvis jeg ikke vælger iPhone, så går jeg efter toppen - hurtig processor, stor skærm osv.

Sismofytten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.