Ok hvis nogen af jer kan kende mig, men lad det lige være usagt

Kan baby tage "skade" af, at der er en dag hvor man ikke snakker og pludrer så meget med hende? 2 måneder gammel..
Sagen er den, at jeg er møgsyg. Og total tabt for energi, helt død, det hele er noget crap og den slags. Står alene med hende, og har gjort det siden i går morges. Min kæreste har haft julefrokost både i går og igen i aften. Jeg bebrejder ham ikke, for det er vigtigt for mig, at han ikke går død som far, men også får lov at have morskab og se sine kolleger. Jeg er ikke misundelig, for jeg er ikke selv særlig social.
Men det betyder jo så, at jeg har stået alene, syg, med baby i to dage snart. Han når ikke hjem før frokosterne.. Så han er taget afsted kl. 6 om morgenen igår, kom hjem kl. 23 da vi sov, tog afsted igen kl. 6 i morges og kommer først hjem i nat.
Pointen i hele det her er, at jeg er total depri og syg, og jeg har overhovedet ikke energi til at snakke, pludre og grine med den lille. Jeg hygger og putter med hende, ammer hende self., men siger ikke så meget.
Gør det noget? Er det negativt eller skadeligt for hende lige i 1½ dag?? I morgen skal vi til familiefødselsdag, så der skal hun nok blive stimuleret rigeligt.
Hilsen en trist og grædefærdig syg mor
Anmeld