uretfærdigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. december 2011

madsenmor

ja efter 4 dage med udebleven mens og positiv gtest ser det ud til at at jeg er ved at få en SA gider ikke mere var til scanning i dag og de siger at mine æggeleder ser så ødelagte ud at de nok skal fjernes og det nok er grundet dem at jeg ikke kan holde på men graviditet...

håber de kan nøjes med at fjerne den ødelagte del af dem og at vi så kan få et mirakel inde de fjerner resten men det ved jeg måske mere om en gang næste år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

sandramor

åårrrrrrrrhhhh øøøøøøøøøvvvvvv altså

det er jeg ked af at høre........ blev så glad da jeg læste om din positive test......

men håber stadig i får jeres lille mirakel....

Anmeld

9. december 2011

Camillos

madsenmor skriver:

ja efter 4 dage med udebleven mens og positiv gtest ser det ud til at at jeg er ved at få en SA gider ikke mere var til scanning i dag og de siger at mine æggeleder ser så ødelagte ud at de nok skal fjernes og det nok er grundet dem at jeg ikke kan holde på men graviditet...

håber de kan nøjes med at fjerne den ødelagte del af dem og at vi så kan få et mirakel inde de fjerner resten men det ved jeg måske mere om en gang næste år...

Ai hvad fanden er det for noget?!!? 

Hvad med den test du tog ? hvad sagde de til den .. Helt ærligt.. HVORFOR ER DER BARE NOGLE DER ER SÅ UHELDIGE! 

ALTSÅ!  og hvordan pokker bliver de pludselig ødelagte? 

Anmeld

9. december 2011

Frk-Lotusblomst

Øv, sikke dog en træls besked at åbne baby.dk op til.
Jeg håber det bedste for dig..

Anmeld

9. december 2011

Nessie

Det var da en frygtelig besked at få

Håber at den lille bliver derinde, så I kan nå at få jeres mirakel denne gang

Anmeld

9. december 2011

madsenmor

sansynligheden for at jeg kommer til at holde på en graviditet uden de fjerner som minimum arvævet på mine æggeleder er minimal, blodprøve i dag bekraftede dog at jeg er gravid og skal have ny taget mandag der skal sikre at kroppen selv rytter op hvis den slipper spunken... når jeg så rent fysisk er kommet mig vil de efter jul forhåbenligt gå ind og prøve at fjernen mit arvæv også håber at minst den ene æggeleder er god nok til at kunne blive syet sammen igen og på den måde vil jeg forhåbenligt slippe for både de smerter jeg har i mit underliv og IVF da erfaring siger at man har 6 til 12 månder inden arvævet er tilbage igen... og det giver os så ja 6 til 12 månder at få vores lille øko baby i inden de nok fjerne resten af æggelederne... men nu må vi se hvad de siger mandag til blodprøven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.