Hva ville i gøre (julegaver)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. december 2011

PernilleB

Jeg er på kontanthjælp, og alene med min datter.. Jeg har en fin økonomi, og det hele køre sågar emd overskud.. Jeg har idag snakket gaver til min mor fra min far a, for han har ingen og aldrig en ide om hva han skal give hende.. men ville jeg lige hjælpe lidt på vej... det har resulteret i at vi har delt om en super lækker lækker, julegave siger ikk hva det er da jeg ikk er ano

Men det gør så jeg ville opgive min egen gave til min mor, men min far og jeg er sammen om denne gave... men ihhh, det jeg har fundet ville jeg så gerne have hun får... skal jeg købe den alligevellet?? Synes virkelig hun fortjener det jeg har fundet, og selv om det ligger en godt stykke arbejde bag, så vil jeg gerne gøre det for hende.. jeg synes selv jeg har råd til begge dele, og ved a mine forældre har tænkt sig a betale en ordenlig bid a min gæld, så jeg kan være gældsfri hurtigt... Jeg synes bare jeg skylder dem så meget, for mit dejlige liv, og al deres hjælp...

Hjælp mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Nemesis

hvis du har råd og lyst..hvorfor så lade være??

:-) Sisse

Anmeld

9. december 2011

PernilleB

Nemesis skriver:

I princippet rig nok.. men vil også undgå a de føler sig overskygget (det føler min mor nemt) og skuffede over af jeg bruger penge...

Anmeld

9. december 2011

Nessie

Jeg synes det er sødt af dig, og hvis du har råd, så køb den endelig

Anmeld

9. december 2011

bullerbassen

Hvis du har pengene til det , syntes jeg helt sikkert du skal forkæle din mor med en ekstra gave.

Anmeld

9. december 2011

iris-mor

Nemesis skriver:

Anmeld

9. december 2011

Chr-Hei

PernilleB skriver:

Jeg er på kontanthjælp, og alene med min datter.. Jeg har en fin økonomi, og det hele køre sågar emd overskud.. Jeg har idag snakket gaver til min mor fra min far a, for han har ingen og aldrig en ide om hva han skal give hende.. men ville jeg lige hjælpe lidt på vej... det har resulteret i at vi har delt om en super lækker lækker, julegave siger ikk hva det er da jeg ikk er ano

Men det gør så jeg ville opgive min egen gave til min mor, men min far og jeg er sammen om denne gave... men ihhh, det jeg har fundet ville jeg så gerne have hun får... skal jeg købe den alligevellet?? Synes virkelig hun fortjener det jeg har fundet, og selv om det ligger en godt stykke arbejde bag, så vil jeg gerne gøre det for hende.. jeg synes selv jeg har råd til begge dele, og ved a mine forældre har tænkt sig a betale en ordenlig bid a min gæld, så jeg kan være gældsfri hurtigt... Jeg synes bare jeg skylder dem så meget, for mit dejlige liv, og al deres hjælp...

Hjælp mig..

Hvis du har råd og overskudet til det hvorfor så ikke glæde en du holder af og som gøre en masse for dig.. Er da med vise taknemlighed nu hvor du kan Så vil du altid hjælpe dig en anden gang

Anmeld

9. december 2011

Silas&Mille

Jeg ville forkæle hende... Som du selv skriver så har du råd og hun fortjener det

Anmeld

9. december 2011

PernilleB

Så... Så blev begge gaver købt.. tak for jeres mening..

Anmeld

9. december 2011

TR

PernilleB skriver:

Hjælp mig..

Hvis du har råd og har lyst til at give hende det ´, synes jeg bestemt du skal gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.