Hold dog op hvor det blæser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Alexander071106sMor

Det er da helt vildt!! Nu bor vi heldigvis i Østjylland, men tænker meget på de folk der bor i Vest- og Nordvestjylland. Det må godt nok ikk være ret sjovt for dem i dag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Gaia

Glæder mig sørme heller ikke til jeg skal ud og ned og hente min datter i vs. . Bor i viborg og her blæser det skisme også helt vild. Yderligere bor vi ret udsat på en bakke så hold på hat og briller for det er dælme nogle vindpust der vil noget. Bare det nu ik også begynder at regne! 

Anmeld

9. december 2011

Lone Jakobsen

bor mellem Herning og Holstebro, og her er det bare helt vanvittigt. det stormer kraftigt, og af og til hagler eller regner det. det virker meget voldsomt med hagl når det samtidig stormer.

Anmeld

9. december 2011

Gaia

Ej lort nu regner ser sku osse! Godt der er en time til jeg skal afsted. Bare jeg ik blæser væk. Hader at være ude i storm. 

Anmeld

9. december 2011

Alexander071106sMor

Jeg håber også stadig vores søn er i BH når jeg kommer derned om 1 time. Han går i en udebørnehave, men er ret overbevidst om at de er inde i dag - det håber jeg da ihvertfald!

Når jeg skal derned, tager jeg bilen.. Men det er nu også fordi vi skal hente hans to ½ storebrødre i Randers bagefter

Anmeld

9. december 2011

Bassemor<3

vi bor helt ude ved vestkysten ! FY FOR POKKER det blæser !! 

Anmeld

9. december 2011

Alexander071106sMor

babyboy2012 skriver:

vi bor helt ude ved vestkysten ! FY FOR POKKER det blæser !! 

Håber godt nok ikke i blæser væk, eller at taget letter!!

Anmeld

9. december 2011

Maja88

ttcaroe@gmail.com skriver:

Jeg håber også stadig vores søn er i BH når jeg kommer derned om 1 time. Han går i en udebørnehave, men er ret overbevidst om at de er inde i dag - det håber jeg da ihvertfald!

Når jeg skal derned, tager jeg bilen.. Men det er nu også fordi vi skal hente hans to ½ storebrødre i Randers bagefter

tror faktisk ikke BH er inde på grund af det vejr... var vi ihvertfald ikke i den natur bh jeg var

Anmeld

9. december 2011

SaNiNa

Her i Odense bæser det også men vi er vist gået fri for det voldsomme blæst. dog er skrældespandene langs vejen væltede men det er også det.

I nat var det næste helt vindstille.

Anmeld

9. december 2011

Lone Jakobsen

ttcaroe@gmail.com skriver:

jeg har også været inde med dp. børnene idag. frygtede at de ville blæse væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.