så trist men sandt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. december 2011

MorTil4<3

så ser jeg på min facebook profil at et vennepar til os har mistet deres kat i trafikken i morges
problemet er nok bare at det ikk er den 1 eller 2 eller 3 men nej 4! ! i år. . .

jeg skriver så at de nok ikk skal skaffe flere små missere så længe de bor der, da det er synd at de knap nok får lov at leve ½ år før de bliver kørt ned

så skriver der edermadme 3 andre personer under mig jeg har da lige 2 hankatte i bare kan hente, eller jeg har en hunkat på 2 ½ år, hun er indavl så meget lille og ligner en killing hende kan i da bare få! ! og den sidste jeg venter killinger her indne kort tid, i skal bare sige til så skal jeg nok skåne dem i vil have, da min mand ellers vil aflive dem! ! hva i alverden sker der oven i hovedet på folk! ! ????

hvordan kan man være så ligeglad???
det er jo stadig et liv de har og som de skal passe på!!!
jeg skammer mig over dem og syntes slet ikk det burde være at man høre sådan noget

hva syntes i ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

L83

Nogen mennesker er da for underlige. Jeg ville da aldrig give en kat til nogen hvor man ved at den bliver kørt over, de har da intet hjerte. Og personligt synes jeg os at det er for dårligt at aflive de små killinger når de kommer til verden så burde de nok have gidet deres kat en p-pille

Anmeld

9. december 2011

Pianisten

Der har jeg stor respekt for min mor, for hun bor lige ud til en stor vej, og hun har simpelthen besluttet sig for, at hendes to katte ikke må komme uden for. Om sommeren bliver de lukket ud i bur, men ellers bor de inde (det er selvfølgelig ikke optimalt hvis man har en lille lejlighed, men nu har de et stort hus, så det går synes jeg ).. Det andet er da bare hjerteløst

Anmeld

9. december 2011

Nessie

Det er temmelig tankeløst af folk at tilbyde katte til en familie der lige har mistet deres 4. kat i trafikken.

For det første er de jo nok kede af det, og for det andet, så kan man jo næsten forvente at en ny kat også vil blive kørt over, hvis den skal være udekat.

Anmeld

9. december 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Der findes ufatteligt mange mennesker, der ikke ejer skam i livet.

Vi har utrolig store problemer med herreløse katte, både voksne og killinger, fordi folk ikke tager ansvar for deres kæledyr.

De ender så enten på internater eller bliver aflivet. Ofte på brutal vis.

Men selv dem der sætter killinger i verden og finder hjem til dem synes jeg skulle tænke sig om. Vi har IKKE brug for flere killinger. Vi har brug for flere hjem til vores katte i Danmark.

Men selvsagt bør man ikke anskaffe sig flere udekatte, hvis det er nummer 4 der bliver dræbt.

Der bliver trafikdræbt ca 70.000 katte om året i Danmark. Det er et skræmmende højt tal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.