Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja hvordan spiser i klementiner og mandariner..?
jeg piller skindet a når jeg har skrallet dem, min svigermor syns jeg er en mærkelig måde og spise dem på.. hvordan spiser i dem,.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lucas<3 skriver: ja hvordan spiser i klementiner og mandariner..? jeg piller skindet a når jeg har skrallet dem, min svigermor syns jeg er en mærkelig måde og spise dem på.. hvordan spiser i dem,.
Haha, jeg gør det på nøjagtig samme måde Når skinnet er pillet af, spiser jeg frugtkødet en efter en :-)
DortheSimonsen skriver: Haha, jeg gør det på nøjagtig samme måde Når skinnet er pillet af, spiser jeg frugtkødet en efter en :-)
ej hvor sjovt jeg troede jeg var den eneste der spise kun frugt kødet..
hvis jeg har tid så gør jeg som du. men nusser altid alt det hvide af der sider i revner og folder.
sådan gør jeg også! når tiden er der bliver den skilt ad og ellers nøjes jeg med at fjerne alt det hvide
Skræller den og piller alt det hvide af som jeg kan få af
Skræller den, piller det hvide af, deler den i både og spiser den
Jeg piller skrælden af og tygger dem men spiser ikke skindet...så jeg spiser kun citusfrugt når jeg er alene..for det er jo ret ulækkert at sidde der og snaske i det.Men jeg HADER frugtskind under enhver form, så der er mange frugter jeg ikke spiser uden jeg er alene
KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128