Ammepumpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Anonym trådstarter

Der er vel stadig et halvt års tid til jeg skal føde, men vi vil være i en situation hvor jeg fra start (hvis amning fungerer) må pumpe lidt ud så baby kan få fra flasken, men jeg ved ikke om manuel eller elektrisk pumpe er bedst, nogle med erfaring som har råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

vitapigen

Anonym skriver:

Der er vel stadig et halvt års tid til jeg skal føde, men vi vil være i en situation hvor jeg fra start (hvis amning fungerer) må pumpe lidt ud så baby kan få fra flasken, men jeg ved ikke om manuel eller elektrisk pumpe er bedst, nogle med erfaring som har råd??

Jeg har en AVENT manuel brystpumpe jeg er meget glad for, så den kan jeg varmt anbefale, når man lige lærer den at kende . Synes det er vildt dyrt for en elektrisk pumpe

Anmeld

9. december 2011

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Jeg har en AVENT manuel brystpumpe jeg er meget glad for, så den kan jeg varmt anbefale, når man lige lærer den at kende . Synes det er vildt dyrt for en elektrisk pumpe

havde i første omgang tænkt en manuel ( mam) men vil ikke fortryde hvis jeg blev træt af det og ænskede en elektrisk.

Anmeld

9. december 2011

vitapigen

Anonym skriver:

havde i første omgang tænkt en manuel ( mam) men vil ikke fortryde hvis jeg blev træt af det og ænskede en elektrisk.

Jeg kan ikke sige dig om man pumpen er god da jeg ikke har prøvet den. Men kender mange der har AVENT manuel pumpen som alle er glade for den

Men det er jo slet ikke sikkert at du får brug for en

Jeg købte min fordi jeg fik brystbetændelse en uge efter fødsel

Men pøj pøj med det hele

Anmeld

9. december 2011

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Jeg kan ikke sige dig om man pumpen er god da jeg ikke har prøvet den. Men kender mange der har AVENT manuel pumpen som alle er glade for den

Men det er jo slet ikke sikkert at du får brug for en

Jeg købte min fordi jeg fik brystbetændelse en uge efter fødsel

Men pøj pøj med det hele

Vi ved på forhånd at vi SKAL bruge en, (nogle private omstændigheder) så skal gerne have købt en. Tror at MAM og Avent minder lidt om hinanden..

Tak.

Anmeld

9. december 2011

banditten2011

Anonym skriver:

jeg bruger en elektrisk fra Pigeon.. og det fungere rigtig godt

Anmeld

9. december 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har en Pigeon elektronisk pumpe. Den er rigtig god. Eneste minus er bare at den larmer når man bruger den og det kan i længden godt være ret irriterende at høre på   Man kan vist også få en i lydløs men så er den bare dobbelt så dyr. Dog følger der så vist også flasker og sutter med.

Anmeld

9. december 2011

Anonym trådstarter

banditten2011 skriver:

jeg bruger en elektrisk fra Pigeon.. og det fungere rigtig godt

ved du hvad forskellen er? tid og følelse? når den pumper

Anmeld

9. december 2011

banditten2011

Anonym skriver:

ved du hvad forskellen er? tid og følelse? når den pumper

ikk rigtig.. igår tog det mig ikk engang 5min at få 125ml ud men har aldrig prøvet en manuel.. så ved ikk rigtig hva forskellen er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.