Barnevogns-seler i dagplejen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Na-Wi

Zeus skriver:

Jeg er så én af dem der foretrækker at mit barn sover uden sele, Isabella har jeg aldrig haft en sele til, og Cajsa fik kun fordi hun SKULLE..
Begge mine har leget/leger med babyalarmen når de vågner, så jeg kan tydeligt høre når de vågner. Desuden er det nærmest umuligt for især Cajsa at kravle ud af voksien, og hun gør heller ikke et forsøg. Hun ligger lige så fint og venter på at jeg henter hende..

For vores vedkommende irriterer den mere end den gavner..

Men jeg synes nu ikke det er nødvendigt at tjekke børnene hvert 5 minut, så kan de jo ikke lave andet end at kigge på uret, for at se hvornår de skal ud og tjekke dem igen Det er i forvejen en lang dag med op til 5 børn, så jeg synes faktisk det er lidt synd for dp'eren.

Helt enig.. Vi er gået igang med at de skal sove uden seler og William bliver heldigvis også liggende til man henter ham..

Jeg tror det er rigtig hårdt at være dp'er og især nu hvor man ikke kan sætte sig ned og holde sin pause uden at man skal ud hvert 5 minut..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, sådan er det også i vores kommune og har været det i mange år. Her er det dog i vs. Synes nu det er ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.