blæser væk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Koen.

Gud hvor er vejret vildt her i Esbjerg, Lærke og jeg bestemte os for det var bedst med en fridag!

Da vi kom ud af hovededøren ser jeg som det første at vores postkasse var blæste ca 50 m væk, og det stillads der er sat på huset pt svajer voldsomt så skal jeg skisme ingen steder

Hvordan er vejret hos jer?

Inde på torvet i vores by stod der et stoooort juletræ, det er os væltet!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Frk Mig

tanja. skriver:

Gud hvor er vejret vildt her i Esbjerg, Lærke og jeg bestemte os for det var bedst med en fridag!

Da vi kom ud af hovededøren ser jeg som det første at vores postkasse var blæste ca 50 m væk, og det stillads der er sat på huset pt svajer voldsomt så skal jeg skisme ingen steder

Hvordan er vejret hos jer?

Inde på torvet i vores by stod der et stoooort juletræ, det er os væltet!!

Her i hobro blæser det godt til .. så jeg overtalte manden til at vi allesammen blev hjemme idag .. jeg er ikke meget for de skulle ud og køre .. den var manden heldigvis med på

Anmeld

9. december 2011

B&J

her blæser der og regner i stive strømme heldig vis er dagpleje moren syg og jeg skal først møde kl 10.30 så håber kl 10 at der ikke regner mere så lille manden kan komme en tur hjem til sin bedste og jeg er tør på arbejde har dog ikke været ude inu

Anmeld

9. december 2011

NinaNymannMadsen

det blæser. der kommer nogen gode vindstød, kan se at den gadelampe vi har lige ude foran vores vindue står og vipper en gang imellem og træerne svejer også godt.
min store pige holder en fridag i dag det er helt sikkert.
skal ingen steder i det her vejr og da slet ikke med bus.

Anmeld

9. december 2011

Koen.

Frk Mig skriver:

DDe

Her i hobro blæser det godt til .. så jeg overtalte manden til at vi allesammen blev hjemme idag .. jeg er ikke meget for de skulle ud og køre .. den var manden heldigvis med på

Det er så hyggeligt med en fridag

Anmeld

9. december 2011

Koen.

B&J skriver:

her blæser der og regner i stive strømme heldig vis er dagpleje moren syg og jeg skal først møde kl 10.30 så håber kl 10 at der ikke regner mere så lille manden kan komme en tur hjem til sin bedste og jeg er tør på arbejde har dog ikke været ude inu

Det er jo timet perfekt, krydser for regnen snart stopper

Anmeld

9. december 2011

Koen.

NNM skriver:

det blæser. der kommer nogen gode vindstød, kan se at den gadelampe vi har lige ude foran vores vindue står og vipper en gang imellem og træerne svejer også godt.
min store pige holder en fridag i dag det er helt sikkert.
skal ingen steder i det her vejr og da slet ikke med bus.

Vi skulle os med bussen så valgte os bare at holde min pige hjemme

Anmeld

9. december 2011

Diana...

Her stormer det også helt vild sindsygt alt alt flyver rund der ude og jeg har lige måtte ud og fjerne cykel osv. Mig og Lucas har også tage en hygge dag hjemme det kan manden desværre ikke og jeg bryder mig bestemt ikke om at han skulle ud og køre i dette vejr. Men de har jo også lovet orkanstyrke idag.

Anmeld

9. december 2011

Koen.

Diana... skriver:

Her stormer det også helt vild sindsygt alt alt flyver rund der ude og jeg har lige måtte ud og fjerne cykel osv. Mig og Lucas har også tage en hygge dag hjemme det kan manden desværre ikke og jeg bryder mig bestemt ikke om at han skulle ud og køre i dette vejr. Men de har jo også lovet orkanstyrke idag.

Gud ja min cykel, må heller lige ud og kigge til den! Men forstår godt man bliver hjemme i det her vejr, det er voldsomt..

Anmeld

9. december 2011

Diana...

tanja. skriver:

Gud ja min cykel, må heller lige ud og kigge til den! Men forstår godt man bliver hjemme i det her vejr, det er voldsomt..

Ja det er det men efter hvad de siger er det ingen ting forhold til hvad det bliver senere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.