Hvad gør I ? (you tube.com)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Mumto3

Hmm...jeg har for første gang i dag været på youtube.com og det var en blandet fornøjelse.

Jeg startede med at se noget om brylluppere og det var både hyggeligt og sjovt, men så kom der noget med at blive overfaldet af dyr, en pige der blev spist af et eller andet dyr (men mange i kommentarene skrev at det ikke var en rigtig video) og så kom der noget med 'Aliens' og UFOer. Det blev altså rimelig mærkeligt og rimelig klamt til sidst.

Hvad gør I andre når I er på youtube? hvordan undgår man 'dumme' videoer? Hvad gør man i forhold til børn? De skal vel også lære at 'begå' sig på youtube? -men jeg aner ikke hvad jeg skal sige til dem, for jeg kan jo ikke selv finde ud af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Dinna88

Mumto3 skriver:

Hmm...jeg har for første gang i dag været på youtube.com og det var en blandet fornøjelse.

Jeg startede med at se noget om brylluppere og det var både hyggeligt og sjovt, men så kom der noget med at blive overfaldet af dyr, en pige der blev spist af et eller andet dyr (men mange i kommentarene skrev at det ikke var en rigtig video) og så kom der noget med 'Aliens' og UFOer. Det blev altså rimelig mærkeligt og rimelig klamt til sidst.

Hvad gør I andre når I er på youtube? hvordan undgår man 'dumme' videoer? Hvad gør man i forhold til børn? De skal vel også lære at 'begå' sig på youtube? -men jeg aner ikke hvad jeg skal sige til dem, for jeg kan jo ikke selv finde ud af det!

Hvis du vil undgå diverse ting kan du google det du vil se + "youtube" bagefter. Det plejer at fungere her, hvis jeg søger på noget, hvor jeg ved, at der kan forekomme ubehageligt "related videos"

Jeg oplever aldrig, at der kommer nasty ting ved f.eks. at finde musik på youtube, hvilket jeg primært bruger siden til. Ser jeg dokumentarer kan der forekomme andre videoer, men gør dine børn det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.