Computer til barn 2½

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Mussen2

Jeg har set flere små computerer, og har tænkt det lige kunne være noget for min datter i julegave. Hun er vild med at spille osv. på min iphone, men jeg vil gerne at den hun skal have er alderssvarende.

Så derfor er der nogen derude der har invisteret eller kan anbefale en håndholdt computer til en pige på 2½ år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg var ude for at kigge på det samme for ikke så længe siden, men kunne ikke finde noget, synes jeg. Så jeg følger lige med her (min datter har samme alder som din )

Anmeld

9. december 2011

Mussen2

9. december 2011

dpb

Jeg har set flere små computerer, og har tænkt det lige kunne være noget for min datter i julegave. Hun er vild med at spille osv. på min iphone, men jeg vil gerne at den hun skal have er alderssvarende.

Så derfor er der nogen derude der har invisteret eller kan anbefale en håndholdt computer til en pige på 2½ år

Tror det tætteste er en v.smile pocket vi har lige haft ønsket os den til vores yngste som fyldte 3 for ik så lang tid siden...og han fik den af min mor og stedfar i fødselsdagsgave... han har ikke nået at bruge den så meget endnu, men er ret sikker på vi nok skal få glæde af den

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.