What to do before Im dead

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. december 2011

Hasselnødden

Inspireret af Zeus og hendes to-do-liste, så blev jeg nysgerrig på hvad I andre har af ønsker I gerne vil have opfyldt eller have gjort inden I dør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Loa

Har kun nogle steder i verdenen jeg gerne vil se, inden jeg dør, men tror da lige jeg skal igang med en liste

Anmeld

8. december 2011

Dinna88

Jeg skal:

- Have en lejlighed i London

- Rejse MEGET: vi har so far planlagt at vi skal et smut til USA og Australien der er de lange ferier på et par måneder, og så skal vi et smut til Paris og London imens vi er studerende. 

- Jeg skal have små babyer med min kæreste

- Jeg skal giftes

- Jeg skal have en audi

- Jeg skal få mig et job der giver mig gode penge

- Jeg skal snakke flydende engelsk, spansk og svensk

Jeg har afsindigt mange drømme, og mange mener ikke, at jeg er realistisk. Men dem om det

Anmeld

8. december 2011

AnneBJ

Dinna88 skriver:

Jeg skal:

- Have en lejlighed i London

- Rejse MEGET: vi har so far planlagt at vi skal et smut til USA og Australien der er de lange ferier på et par måneder, og så skal vi et smut til Paris og London imens vi er studerende. 

- Jeg skal have små babyer med min kæreste

- Jeg skal giftes

- Jeg skal have en audi

- Jeg skal få mig et job der giver mig gode penge

- Jeg skal snakke flydende engelsk, spansk og svensk

Jeg har afsindigt mange drømme, og mange mener ikke, at jeg er realistisk. Men dem om det

Drøm som skulle du leve for evigt, lev som om du skulle dø idag!

Anmeld

8. december 2011

Dinna88

AnneBJ skriver:

Drøm som skulle du leve for evigt, lev som om du skulle dø idag!

YEEEEEEEEEEEEESH!! Men jeg er dog dybt seriøst omkring mine drømme. Jeg er lidt tvivlsom mht. til lejligheden i London, men ellers kan jeg ikke se, hvilke der ikke skulle kunne lade sig gøre Men jeg har flere... Jeg kan bare slet ikke komme i tanke om dem lige nu, høhø.

Anmeld

8. december 2011

heaven

Jeg skal såmænd ikke det vilde, men:

Jeg VIL til australien og jeg VIL svømme med delfiner og prøve at holde/ae enten en tiger- eller løveunge

Jannie

Anmeld

8. december 2011

Pianisten

Jeg stiller ikke så store krav, jeg vil bare gerne til Qlimax i Holland, og så vil jeg springe bungeejump

Anmeld

8. december 2011

Hasselnødden

Jeg skal såmænd ikke det vilde, men:

Jeg VIL til australien og jeg VIL svømme med delfiner og prøve at holde/ae enten en tiger- eller løveunge

Jannie

Jeg kan ikke lade være - jeg håber inderligt at dine VIL svømme / ae drømme aldrig bliver til noget. Du vil med tilblivelsen af den drøm kun gøre ondt.

http://www.wspa.dk/latestnews/2011/sig-nej-til-dyreshows-i-udlandet.aspx

http://www.wspa.dk/latestnews/2008/ferietips_delfinarieroggadehunde.aspx

MEN jeg ønsker dig en fantastisk tur til Australien!  Et fantastisk land, så håber dén specifikke drøm går så meget i opfyldelse.

Anmeld

8. december 2011

Kofoed.

Puha, den er svær, har mange drømme, men hvis jeg skal være realistisk og drømme småt, så vil jeg bare gerne se Anastasia vokse op og give hende nogle søskende og en stabil og sikker baggrund, så hun kan bruge sit liv til det hun vil og ikke bare det hun kan.

Anmeld

8. december 2011

morethanperfect

Siden jeg var 14 har jeg sagt , at jeg ville til koncert med endten JoJo eller Britney ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.