Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min lille pige er blevet to år i dag
Så jeg synes lige I skal se nogle billeder af dagen.. Hun har været i et herligt humør og har danset for gæsterne. Hun pustede lyset ud og klappede i hænderne. Min dejlige pige
På lørdag holder vi også fødselsdag så der er flere gaver
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæmpe tillykke med hende..
Stort tillykke med hende, hvor er hun bare skøn!!
Og hold da op hvor hun bare ligner dig
Er det bare mig eller ser hun en smule utilfreds ud over trøjen?
sandratobias skriver: Kæmpe tillykke med hende..
Tak!
Loa skriver: Stort tillykke med hende, hvor er hun bare skøn!! Og hold da op hvor hun bare ligner dig Er det bare mig eller ser hun en smule utilfreds ud over trøjen?
Ihh tak det er sød musik!
Haha nej det er sådan hun ser ud når hun er begejstret. Hun siger "uhhh"
nilletøz skriver: Hvor er hun KØN!!!Stort tillykke med hende
Hvor er hun KØN!!!Stort tillykke med hende
Tusind tak
Laulund87 skriver: Min lille pige er blevet to år i dag Så jeg synes lige I skal se nogle billeder af dagen.. Hun har været i et herligt humør og har danset for gæsterne. Hun pustede lyset ud og klappede i hænderne. Min dejlige pige På lørdag holder vi også fødselsdag så der er flere gaver
Laulund87 skriver: Ihh tak det er sød musik! Haha nej det er sådan hun ser ud når hun er begejstret. Hun siger "uhhh"
Nårh Ej så er da da super sødt At hun bliver begejstret over tøj....... (Mor skal nok få sit hyr når den pige bliver teenager)
CamillaSoefelt skriver: Tillykke med hende:-)! Ser ud til I har haft en dejlig dag.
Tillykke med hende:-)! Ser ud til I har haft en dejlig dag.
Tak, det har vi bestemt Hun har været så glad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128