ej altså, fede fødder eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Na-Wi skriver:

Ha

Jeg tvivler på at jeg kan få mine fødder ned i den du nævner.. Jeg får allerede sved på panden bare af at se et billede af dem

Ha ha..

Forskellen på de to modeller er, at "foden" på de støvler jeg har, ikke er massiv gummi, men meget blød skind.. så det giver sig altså.. jeg sys du skulle prøve dem - jeg tror nemlig sagtens, at du kan passe dem..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Na-Wi

AnjaM skriver:

Ha ha..

Forskellen på de to modeller er, at "foden" på de støvler jeg har, ikke er massiv gummi, men meget blød skind.. så det giver sig altså.. jeg sys du skulle prøve dem - jeg tror nemlig sagtens, at du kan passe dem..!

Men er de så vandtætte og kan man holde varmen i dem ?

Anmeld

8. december 2011

Englehår

Na-Wi skriver:

1

Men er de så vandtætte og kan man holde varmen i dem ?

Ja, de er 100 % vandtætte, og rigtig varme

Jeg har i dag været i Hvide Sande og gå i stormen - og mine fødder var både tørre og varme da jeg kom hjem.

Vi skal til nord-finland i januar, og da regner jeg også med, at de kan holde mine fødder varme..

Synes jeg har set, at der står noget med -32 grader på dem..

Anmeld

9. december 2011

Na-Wi

AnjaM skriver:

Jeg havde nøjagtig samme problem, med de samme støvler.. jeg fik dem byttet til den model der hedder "cate The great".. og jeg elsker dem..!

De er også en tand højere, og har en smule mindre pels foroven = ikke tykke lægge..

Så er de byttet til samme model som dine og elsker dem allerede

Anmeld

9. december 2011

Kindfed

Jeg har også et par Sorel, og de sidder SÅ stramt! Eller, jeg er vist ved at have gået dem til nu, men da jeg fik dem, kunne jeg slet ikke få dem på. Som i overhovedet ikke - ikke engang 'sokken' indeni. Det tog lang tid, men det er nogle fantastiske støvler. 

Anmeld

9. december 2011

JulieE

Jeg har lige investeret i et pat som på billedet 1 og havde nøjagtg de samme problemer med dem som du beskriver + jeg faktisk havde kolde tær i den 

Jeg smuttede en tur i spejderdport, hvor jeg ahvde købt dem og udbad mig en forklaring 

Disse støvler skal faktisk trædes til i ca 14 dage, så skulle det gradvist blive bedre, for at blive rigtig gode (kender flere som er vildt glade for deres Sorel). 

Derudover rådede de mig til at bruge uldstrømper i den (altså tynde som almindelige bomuldstrømper) og dte har hjulpe gevaldigt på mine kolde tær 

Anmeld

9. december 2011

Englehår

Na-Wi skriver:

Så er de byttet til samme model som dine og elsker dem allerede

Anmeld

9. december 2011

Den lykkelige

Jeg har oplevet PRÆCIS det samme.. Jeg ville også have dem din kæreste har købt (iøvrigt meget sød kæreste du har )
Men jeg endte med dem jeg har vedhæftet billed af... men var nødt til at gå en str op.. selvom jeg meget nødig ville..
Den anden dag vi havde besøg af en fra min familie udbrød hun "ej nogle fede støvler du har fået"... Det var bare IKKE til mig men til kæresten    Viser bare de jo ser store ud... øv... men altså snakkede med dem i butikken og hun sagde de jo er meget brede og store fordi der skal være luft.. da det er derfor varmen bliver dannet...  og at hun også skulle have større størrelse end normalt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. december 2011

jydeinden

Na-Wi skriver:

Nu har min skønne kæreste været ude og købe vinterstøvler til mig.. Han køber af en eller anden grund altid sko til mig hehe..

Igår kom han hjem med disse Sorel støvler (billede 1) til mig, men jeg kunne næsten ikke presse min fod i den.. Da jeg så endelig fik den på så det helt forkert ud da jeg har store lægge (staves?) pga den pelskant.. Så han tog dem tilbage og byttede dem så til denne model (billede2) og jeg kan slet ikke få min fod i dem..

Er der nogen der har samme problemer med Sorel støvler ? Jeg nægter en større størelse da det kommer til at ligne ski istedet for støvler

har selv sorel støvler der ligner meget nummer to, og der er ingen problemer her, men jeg har også små og brede fødder.. mit eneste problem er nok at jeg endnu ikke har haft brug for mine støvler haha ( meget varme fødder i forvejen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.