Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter får mme som hun drikker af MAM sutteflasker.
Er der nogle af jer som ved hvornår man skifter over til nr. 2 af flaskesutterne?
Hun spiser stadig af flaskesut nr. 1.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mener vi skiftede da hun var 4-5 mdr
BigBabyWish skriver: Min datter får mme som hun drikker af MAM sutteflasker. Er der nogle af jer som ved hvornår man skifter over til nr. 2 af flaskesutterne? Hun spiser stadig af flaskesut nr. 1.
Vi har aldrig skiftet... Kun ved vælling, der brugte vi 3'er..
2 sutten er fra 2 måneder Vi skiftede få dage før hun fyldte to måneder da hun spiste SÅ LAAAAANGSOMT til sidst.
Cookiemonsteret skriver: Mener vi skiftede da hun var 4-5 mdr
Brugte du MAM?
jeg mener også caroline var omkring 4 mdr., da vi skiftede... og vi bruger stadig sut nr. 2, og nu er hun 8 mdr...
Kofoed. skriver: 2 sutten er fra 2 måneder Vi skiftede få dage før hun fyldte to måneder da hun spiste SÅ LAAAAANGSOMT til sidst.
Er det ikke lidt forskelligt hvornår begynder at bruge nr 2.. for Erik drikker hurtig endnu
Kofoed. skriver: AllAllaABluAlts2 sutten er fra 2 måneder Vi skiftede få dage før hun fyldte to måneder da hun spiste SÅ LAAAAANGSOMT til sidst.
AllAllaABluAlts2 sutten er fra 2 måneder Vi skiftede få dage før hun fyldte to måneder da hun spiste SÅ LAAAAANGSOMT til sidst.
Frøken J. skriver: Altså 15 minutter er altså ikke længe søde :-P
Altså 15 minutter er altså ikke længe søde :-P
Det var ikke kun 15 minutter, men det er det så nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128