Se.... Nu kan jeg også.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Benjamins'mor

Dot D skriver:

Faktisk ikke, det tog tre minutter, max....

Hold da op, så er det bare mig der har for fede fingre. Jeg rammer simpelthen ved siden af ved sådanne ting hele tiden. Men det er jo også på mobil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Dot D

Cheyana skriver:

Hvor er du sød, tak Jeg synes også det er helt vildt fint når man får de der små enkle ting man normalt ikke lægger mærke til, frem

Og okay, fedt nok, kender ikke så meget til de forskellige programmer, kun lige dem jeg selv foreslog

Det er i hvert fald nemt med pixlr.... Vi legede også med picnik.com, hold op nogle sjove, fede og seje billeder, der blev lavet

Anmeld

8. december 2011

Dot D

Benjamins'mor skriver:

Hold da op, så er det bare mig der har for fede fingre. Jeg rammer simpelthen ved siden af ved sådanne ting hele tiden. Men det er jo også på mobil.

Hi hi, det her er så på computeren, så har jeg kun musen at sloges med

Anmeld

8. december 2011

cash83

Når man laver det i Gimp.. Hvad er det så under? kan skisme ikk finde det

Anmeld

8. december 2011

Dot D

cash83 skriver:

Når man laver det i Gimp.. Hvad er det så under? kan skisme ikk finde det

Jeg har lavet disse i pixlr.com, har ikke prøvet Gimp.... Men det er nemt i pixlr.

Du indsætter dit billede, duplikere det og kopien gør du sort/hvid, så tager du viskelæderet og visker ud, der hvor der skal være farve...

NEMT, og når jeg kan, så er jeg ret sikker på, at alle kan

Anmeld

8. december 2011

Malli

Ihh, det vil ikke virke for mig. er der en knap der hedder "dupliker"? jeg har sat billedet ind, trykket "sepia" så det bliver sort/hvid men når jeg hvisker ud, bliver det kun hvide streger??

Anmeld

8. december 2011

Dot D

Malli skriver:

Ihh, det vil ikke virke for mig. er der en knap der hedder "dupliker"? jeg har sat billedet ind, trykket "sepia" så det bliver sort/hvid men når jeg hvisker ud, bliver det kun hvide streger??

Nu var jeg lige inde og prøve det....

Du skal trykke på "lag" i værktøjslinien og så "duplikér". Så kan du se i den kasse ovre til højre, at du har et original billede og en kopi. Kopien er markeret med blå omkring (den øverste). Så tager du viskelæderet og laver det i den størrelse du vil have det, tryk på pensel i værktøjslinien, også visker du.... Jeg tror, at du har visket i originalen...

Håber det var til at forstå....

Anmeld

8. december 2011

Dot D

Malli skriver:

Hov glemte lige.... Det er kopien, du skal gøre sort/hvid, og det gør du oppe i "justering", der trykker du på nuancer og mætning. Dér trækker du pillen helt til venstre i mætning, så bliver det sort/hvid

Anmeld

8. december 2011

Malli

Dot D skriver:

Nu var jeg lige inde og prøve det....

Du skal trykke på "lag" i værktøjslinien og så "duplikér". Så kan du se i den kasse ovre til højre, at du har et original billede og en kopi. Kopien er markeret med blå omkring (den øverste). Så tager du viskelæderet og laver det i den størrelse du vil have det, tryk på pensel i værktøjslinien, også visker du.... Jeg tror, at du har visket i originalen...

Håber det var til at forstå....

Jubii, tak. Nu virker det også for mig, men man skal da ha tungen lige i munden

Anmeld

8. december 2011

Dot D

Malli skriver:

Jubii, tak. Nu virker det også for mig, men man skal da ha tungen lige i munden

Prøv at zoome ind i den øverste kasse til højre, så kan du nemmere se, hvor du visker ud..... Så er det ikke så galt... og det er nemmest med musen... Jeg sidder her og "kæmper" med den dérsen museplad på computeren, for jeg har glem min mus på skolen, øv øv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.