Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Jeg valgte et abb. med 1 GB men den er følgende steget til 10 GB.
Jeg valgte et abb. med 1 GB men den er følgende steget til 10 GB.
Er det Telenor? For det læste jeg godt, men det er vist kun 31.12.2011 ikke?
K&S skriver: Er det Telenor? For det læste jeg godt, men det er vist kun 31.12.2011 ikke?
Jeg har 1GB og det er rigeligt til mig....jeg bruger det for det meste til at kigge på facebook og så lidt andet engang imellem. Ellers har jeg den sat til det trådløse herhjemme.
Jeg har også kun 1 gb data om måneden, og det er også mere end rigeligt til mig. Tjekker kun mails og fb og ser youtube ind i mellem.
Cheyana skriver: Jeg har også kun 1 gb data om måneden, og det er også mere end rigeligt til mig. Tjekker kun mails og fb og ser youtube ind i mellem.
Tror du 1 GB er nok, hvis jeg tjekker FB, Baby.dk maaaange gange om dagen?
K&S skriver: Tror du 1 GB er nok, hvis jeg tjekker FB, Baby.dk maaaange gange om dagen?
Ja, det tror jeg helt bestemt. Det kræver ikke ret mange GB at tjekke internettet. Det, der tager kegler i GB er hvis du downloader ting.
Cheyana skriver: Ja, det tror jeg helt bestemt. Det kræver ikke ret mange GB at tjekke internettet. Det, der tager kegler i GB er hvis du downloader ting.
jeg har lige bestilt med 1 GB - jeg fandt ud af at tjekke mandens forbrug og udfra det kunne jeg se at 1 GB var rigeligt til mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128