Fiber bredbånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Carina1977

Ja så har jeg fået bestilt fiber bredbånd. Jeg får en 15/15 forbindelse med telefoni til 199 kr. i måneden. det er jo ikke så galt....og wow for en forbindelse jeg får nu  gratis oprettelse også selvom der kommer en ud og tilslutter det hele for mig. Det eneste jeg så lige skal have fat i, er en trådløs router, for det får man ikke med. Men jeg fik at vide at man godt kunne få en til 300 kr. i en tdc-butik.

Andre der har fiber bredbånd? og er i glade for det?

Jeg kan næsten slet ikke vente, for jeg er træt af Telenor og alle de udfald jeg oplever 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Fleur07

Vi har fibernet hjemme hos os. Syntes det er fint nok. Har net, telefon og tv. Syntes dog det lige dyrt nok med tv da man skal have en boks til hvert tv som enten koster 1000 kr eller leje til 50-60 kr pr mdr. Nettet er der ingen problemer med, Tlf bruger vi ikk, tv - der sker udfald en gang i mellem men det kan nok ikke undgåes.Go fornøjelse

Anmeld

8. december 2011

Carina1977

Fleur07 skriver:

Vi har fibernet hjemme hos os. Syntes det er fint nok. Har net, telefon og tv. Syntes dog det lige dyrt nok med tv da man skal have en boks til hvert tv som enten koster 1000 kr eller leje til 50-60 kr pr mdr. Nettet er der ingen problemer med, Tlf bruger vi ikk, tv - der sker udfald en gang i mellem men det kan nok ikke undgåes.Go fornøjelse

Jeg kommer heller ikke til at bruge mit telefoni, men hvis jeg skulle bestille det uden telefoni, ville det blive dyrere. Så jeg bestilte bare med telefoni, og så kan jeg jo bare lade være med at bruge det 

Tv-pakke skal jeg ikke have, for det betaler jeg over min husleje til 350 kr. i måneden, tror jeg det er 

men dejligt at høre at I er glade for fibernet  Så glæder jeg mig jo bare endnu mere til det 

Anmeld

8. december 2011

Fleur07

Carina1977 skriver:

Jeg kommer heller ikke til at bruge mit telefoni, men hvis jeg skulle bestille det uden telefoni, ville det blive dyrere. Så jeg bestilte bare med telefoni, og så kan jeg jo bare lade være med at bruge det 

Tv-pakke skal jeg ikke have, for det betaler jeg over min husleje til 350 kr. i måneden, tror jeg det er 

men dejligt at høre at I er glade for fibernet  Så glæder jeg mig jo bare endnu mere til det 

Super at ha tv på den måde, nok også billigere.Jep så glæd dig bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.