???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Jonas2880

Dav!

Nu har jeg kigget sådan lidt rundt herinde osv. og jeg synes bare ikke at der er andre mænd end mig herinde

Min kæreste siger at mænd også kan være herinde, og det her er også dejligt fordi man for gode råd herinde!

Men er det kun for kvinder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

TaAsJu

Det er ikke kun for kvinder, men tror bare det er dem der er flest af

Anmeld

8. december 2011

Dinsen

Har hvertfald set en mere end dig  

Men syntes det er skønt med lidt hankøn herinde

Anmeld

8. december 2011

M (:

Jonas2880 skriver:

Dav!

Nu har jeg kigget sådan lidt rundt herinde osv. og jeg synes bare ikke at der er andre mænd end mig herinde

Min kæreste siger at mænd også kan være herinde, og det her er også dejligt fordi man for gode råd herinde!

Men er det kun for kvinder?

Hvis man laver en profilsøgning på kriteriet "mand" kommer der 500 profiler frem (https://www.baby.dk/Information/SearchUser.aspx), så mon ikke der gemmer sig et par stykker herinde (selvom jeg tvivler på, at alle de fundne profiler er mænd )?

Anmeld

8. december 2011

Jonas2880

M (: skriver:

Hvis man laver en profilsøgning på kriteriet "mand" kommer der 500 profiler frem (https://www.baby.dk/Information/SearchUser.aspx), så mon ikke der gemmer sig et par stykker herinde (selvom jeg tvivler på, at alle de fundne profiler er mænd )?

det ved jeg ikke, den eneste grund til at jeg er her er på grund af jeg har fået en søn, men jeg tænkte at hvis hjemmesiden kun er for damer så var der ingen mening i at jeg skulle være herinde på denne side, så kunne jeg ligeså godt bare slette profilen. (:

Anmeld

8. december 2011

Ayasmor

Jonas2880 skriver:

det ved jeg ikke, den eneste grund til at jeg er her er på grund af jeg har fået en søn, men jeg tænkte at hvis hjemmesiden kun er for damer så var der ingen mening i at jeg skulle være herinde på denne side, så kunne jeg ligeså godt bare slette profilen. (:

Der er skam andre mænd en dig herinde.. Tror bare ikke de er så aktive.. Mener der er en gruppe der hedder "kun for fædre".. Sitet her er ikke forbeholdt kvinder, selvom det nok er det køn der dominerer

Anmeld

8. december 2011

Pianisten

De vælger sikkert alle sammen og skrive anonymt fordi de er bange for at blive set på noget der er anset som en kvindeside

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.