Hårfarvning og amning, hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Eddy

Hej piger

Er der nogen herinde der har prøvet at farve hår mens de har ammet?Hvordan gjorde i? Spiste babyen lige inden du farvede hår, malkede ud og smed det mælk ud der kom efter håtfarvning??

Jeg vil gerne farve mit hår, men ved ikke lige hvordan jeg gør når jeg ammer.

Håber I kan hjælpe lidt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

th

Eddy skriver:

Hej piger

Er der nogen herinde der har prøvet at farve hår mens de har ammet?Hvordan gjorde i? Spiste babyen lige inden du farvede hår, malkede ud og smed det mælk ud der kom efter håtfarvning??

Jeg vil gerne farve mit hår, men ved ikke lige hvordan jeg gør når jeg ammer.

Håber I kan hjælpe lidt....

Altså jeg må være ærlig fik farvet hår fredag og jeg malkede ikke ud. Der har ikke været noget med oscar han har det som han plejer, men nu får han også grød og ammer ikk så meget mere da han ikk gider

Anmeld

8. december 2011

Eddy

th skriver:

Altså jeg må være ærlig fik farvet hår fredag og jeg malkede ikke ud. Der har ikke været noget med oscar han har det som han plejer, men nu får han også grød og ammer ikk så meget mere da han ikk gider

Takker

Anmeld

8. december 2011

lycly

Hvis jeg skulle farve hår da jeg ammede, så tror jeg at jeg ville malke godt med mælk ud. Sådan så man kan vente så længe som muligt efter hårfarvningen med at amme. Altså så du giver mælken på flaske så længe som muligt. Og så det du malker ud i mellemtiden, så dine bryster ikke eksploderer, ville jeg smide ud . Der er jo masser af det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.