Hvad ville i gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. december 2011

An&Jo

Min dreng har været syg med feber siden igår aftes, og hele dagen idag..
hans temperatur har endnu ikke været under 38,7 selvom jeg tager hans temp jævnligt..

Vi har en forhistorie her som byder på rigtig meget MØB og vi havde MØB indenfor dørerne sidst i oktober starten af november..

Han har taget sig en smule til ørerne, men ikke meget..

Han har været ved sin faster idag imens jeg har været i skole, og ellers så har han faktisk sovet hele dagen, han tuller rundt og leger stille og roligt indimellem, men vil faktisk helst sidde og hænge ved mig og bare putte.. han har ikke rigtig spist, og han har faktisk heller ikke rigtig drukket..

Ville i ringe til vagtlægen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Ayasmor

Umiddelbart tænker jeg at det nok godt kan vente til imorgen, og så få en akut tid ved egen læge mhp. at få kigget efter om det er MØB der driller igen. Men dette er kun fordi at jeg bider mærke i at han egentlig har det okay, og ikke er VOLDSOMT påvirket af det.. Så længe han drikker godt med den feber tænker jeg at det nok godt kan vente.. Ændrer hans tilstand sig i løbet af aftenen, ville jeg nok overveje det igen.. Rigtig god bedring med ham

Anmeld

8. december 2011

An&Jo

Ayasmor skriver:

Umiddelbart tænker jeg at det nok godt kan vente til imorgen, og så få en akut tid ved egen læge mhp. at få kigget efter om det er MØB der driller igen. Men dette er kun fordi at jeg bider mærke i at han egentlig har det okay, og ikke er VOLDSOMT påvirket af det.. Så længe han drikker godt med den feber tænker jeg at det nok godt kan vente.. Ændrer hans tilstand sig i løbet af aftenen, ville jeg nok overveje det igen.. Rigtig god bedring med ham

han hverken drikker eller spiser som jeg også skriver, det er det der gør mig i tvivl.. :/

Anmeld

8. december 2011

Ayasmor

An&Jo skriver:

han hverken drikker eller spiser som jeg også skriver, det er det der gør mig i tvivl.. :/

Ahh beklager.. læste det lige som at han gjorde de ting.. hmm ja så kan jeg godt se du er i tvivl.. bum bum, så havde jeg nok valgt at ringe og lige høre ad, for hvis det er en MØB igen, så kan i jo ligeså godt komme igang med behandlingen så han kan få det godt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.