hej jeg har en veninde som har en søn på 2 som kom i pleje fra fødslen (begrund hun var ung,enlig og ikke magtede opgaven som mor på daværende tidspunkt) hun er vokset meget med opgaven og hun ser nu jævnligt sin søn som stadig er i pleje, hun kæmper en lang og hård kamp for sin søn og det ser lysere og lysere ud for hende , hun har fundet sig en kæreste og de virker til at have det godt sammen. de venter du hendes barn nr. 2, koumunen er self. ind over og har sat alt støtte på som de kan få.. jeg har hørt nogen sige det er egoistisk og uansvarligt, og har hørt andre sige at det godt at hun har fået en ny chance osv..
hvad mener i ? jeg ved godt at i ikke kender hende, men det er også bare i det hele taget hvad i mener om folk der vælger at få flere børn selvom de har et i pleje 
Nu har jeg selv stået i samme situation 
Og jeg kan næsten garantere, at jeg havde nok aldrig fået Isabella hjem og bo, hvis ikke Cajsa var kommet..
Vi havde også planer om først at få børn når Isabella var flyttet hjem, men det lod virkelig til at vente på sig, og da så min kæreste fik problemer med ryggen, så måtte vi tage en beslutning.
Og først da den her kommune sendte en skrivelse til den anden kommune, om hvor godt vi faktisk klarede det, så skete det lynhurtigt, og i løbet af et par uger fik jeg beskeden om, at Isabella blev hjemsendt.. Cajsa er født i november, og Isabella flyttede hjem den sidste weekend i maj.
Det er selvfølgelig en længere historie end det her, men det er også begrænset hvor meget jeg kan skrive her 
Men her endte det i den grad lykkeligt, at vi valgte at få et barn, inden Isabella flyttede hjem.. Ellers tror jeg faktisk at hun stadig havde været i pleje..
Anmeld