Det er sådan at vi skal have en hyggeaften med vores vennepar fredag
(imorgen) og vi har så lavet en aftale med Anders' mor om at Silas bliver passet hos hende og at han sover der... Da aftalen var i hus, var jeg ret glad faktisk... Vi skal have en aften for os selv og vi skal sove en HEL nat uden at blive vækket + vi kan sove længe... Silas er jo snart 8 mdr. men nu hvor vi kommer tættere og tættere på dagen begynder den der knude i maven ligeså stille at snige sig ind på mig...
"Hvad nu hvis der sker ham noget?" Hvad nu hvis han føler sig svigtet af mig?" "Hvad nu hvis jeg ikke kan klare at han ikke er hjemme?" "Hvad nu hvishan ikke er klar?" osv osv osv osv....
Iiih, det er jo vildt dumt af mig... Jeg har ikke sovet ordentligt i snart 8 mdr. og jeg vil virkelig gerne have en hyggeaften med vores venner, hvor jeg ikke skal tænke på hvad jeg indtar af alkoholiske drikkevare og jeg kan sove længe dagen efter.. Men jeg føler mig så skyldig at jeg føler et behov for at have en aleneaften og jeg føler at jeg gør noget forkert... Og mens jeg sidder og skriver det her føler jeg at knuden bliver større og mere insisterende...
Årh jeg ynker... Hvad siger i? Skal jeg slappe af og tage det som det kommer? Eller skal jeg blive hjemme og passe min lille guldklump?
Anmeld