Til jer der har både ipod og iphone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Pianisten

Hej venner

Jeg har en ipod, men overvejer at invistere i en iphone også. Normalt når man tilslutter sin ipod til computeren første gang, lægger den bare alt musik over på ipod'en. Fungerer dette på samme måde med sin iphone, når den tilsluttes? vil nemlig IKKE have musik på iphonen, når nu jeg har en ipod til det formål...

Tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Pige2009

Cheyana skriver:

Hej venner

Jeg har en ipod, men overvejer at invistere i en iphone også. Normalt når man tilslutter sin ipod til computeren første gang, lægger den bare alt musik over på ipod'en. Fungerer dette på samme måde med sin iphone, når den tilsluttes? vil nemlig IKKE have musik på iphonen, når nu jeg har en ipod til det formål...

Tak på forhånd

Du skal selv vælge om du vil synkronisere eller ej. Men hvorfor vil du ikke have musik på iPhone? Det er da nemmest med blot et elektronisk aggregat

Anmeld

8. december 2011

Kageelsker

Cheyana skriver:

Hej venner

Tak på forhånd

Nu har jeg ikke en ipod, men der ligger masser af musik på min itunes på computeren, og det lægger den ikke automatisk over på min iPhone

Anmeld

8. december 2011

Frk.Nissen

Nu har jeg kun iphone. Jeg er sikkert på at Itunes spørger om du ville. For da jeg tilslutte min første gang, lade den ikke min sange på min.  Og jeg mener at jeg takke nej til det

Anmeld

8. december 2011

DK

Kirstine har en ipod og Mikkel og jeg har en iphone. Vi har hver vores itunes log in (på samme computer). Vi kan så via en familie-opkobling på itunes gå ind og kigge hvad de andre har af sager på deres ipod/Iphone og hente evt. app's der er betalt for eller musik hvis vi også vil have det. På den måde kan du jo også gøre og så nøjes med at dele de ting du vil.

Dog vil jeg sige at hvis du køber en iphone bliver din ipod overflødig og du kan ligeså godt sælge den. Groft sagt er en iphone jo bare en bedre ipod med tlf. udgang.

Anmeld

8. december 2011

Kageelsker

DK skriver:

Kirstine har en ipod og Mikkel og jeg har en iphone. Vi har hver vores itunes log in (på samme computer). Vi kan så via en familie-opkobling på itunes gå ind og kigge hvad de andre har af sager på deres ipod/Iphone og hente evt. app's der er betalt for eller musik hvis vi også vil have det. På den måde kan du jo også gøre og så nøjes med at dele de ting du vil.

Dog vil jeg sige at hvis du køber en iphone bliver din ipod overflødig og du kan ligeså godt sælge den. Groft sagt er en iphone jo bare en bedre ipod med tlf. udgang.

Syntes dog at det bruger enormt meget strøm at høre musik på iPhone, derfor bruger jeg ikke min til det, så helt overflødig ville jeg ikke mene at en ipod/anden mp3 afspiller er

Anmeld

8. december 2011

DK

Kageelsker skriver:

Syntes dog at det bruger enormt meget strøm at høre musik på iPhone, derfor bruger jeg ikke min til det, så helt overflødig ville jeg ikke mene at en ipod/anden mp3 afspiller er

Nej det er måske rigtig nok

Anmeld

8. december 2011

Pianisten

Nej det var præcis også min tanke - det var simpelthen for at slippe for at skulle lade telefonen op 24/7. Når jeg hører musik på min iPod 2 timer om dagen, skal jeg kun oplade den hver 4. eller 5. dag, så synes tydeligt man kan mærke forskellen på ipod og iphone

Men ellers tusind tak for alle jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.