findes der smarte/pæne vinter støvler/sko til mænd???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Siber

Hvor er de, jeg kan ikke finde dem???

Nu synes jeg nemlig der er på tide at skifte jogge skoene ud med vintersko til min mand, men med hvad??

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Dinsen

Lure altså lige med 

Anmeld

8. december 2011

MissTas

Siber skriver:

Nu synes jeg nemlig der er på tide at skifte jogge skoene ud med vintersko til min mand, men med hvad??

Knus Siber

synes de har rigtig mange fede i blandt andet bianco footwear .. og synes generelt deres sko og støvler er lækre

Anmeld

8. december 2011

sarahb

helt sikkert timberland euro hiker i sort.. Stilet og pæne og super gode til vinteren

Anmeld

8. december 2011

Pige2009

sarahb skriver:

helt sikkert timberland euro hiker i sort.. Stilet og pæne og super gode til vinteren

Dem tilslutter jeg mig

Anmeld

8. december 2011

Siber

MissTas skriver:

synes de har rigtig mange fede i blandt andet bianco footwear .. og synes generelt deres sko og støvler er lækre

Tak for svar, der må jeg lure, det havde jeg ikke tænkt på. Nok fordi vi bor i Norge med sne og kulde!

Synes bare jeg finder ecco, sorel eller andre knap så fikse, men varme støvler!!!

Knus Siber

Anmeld

8. december 2011

Siber

sarahb skriver:

Tak for svar, det må jeg lige søge på

Knus Siber

Anmeld

8. december 2011

MissTas

Siber skriver:

Tak for svar, der må jeg lure, det havde jeg ikke tænkt på. Nok fordi vi bor i Norge med sne og kulde!

Synes bare jeg finder ecco, sorel eller andre knap så fikse, men varme støvler!!!

Knus Siber

ved at bianco har en hel del vinterstøvler til herre som både er stilet og smarte efter min mening

Anmeld

8. december 2011

Anonym18

Siber skriver:

Knus Siber

Min kæreste ønsker sig nogle, som vidst hedder Timberland  der er nogle forskellige.

Anmeld

8. december 2011

chael

Siber skriver:

Knus Siber

Sorel til mænd, de er SÅ fede. Helst sorte.

Og så hvis der bare er nogle der skal vades i, syntes eg deichmann har pæne vintersko/støvler til mænd.

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.