Hvad passer i sammenhæng med Emily?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Emily2012<3

Ciss skriver:

Ja, det er ikke så enkelt at finde et navn nr 2 til Emily som virkelig flyder. Navnet er på en måde sin egen helhed.

Er der en særlig grund til, at du gerne vil finde et navn nr to? Hvis ikke tror jeg, Emily vil stå rigtig fint alene.

Nej der er slet ikke nogen grund til at jeg gerne vil have navn nr 2.. Og jeg kan heller ikke finde ud af om hun SKAL have navn nr 2.. 

Jeg har bare gået og tænkt over det her på det sidste.. 

MEN det ender nok med at det KUN bliver Emily.. Det er farmand vist også gladest for..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Kofoed.

Har du en eller flere kvinder du kunne finde på at opkalde hende efter? Fx så hedder Anastasia Kate til mellemnavn/andet fornavn, det var min mors fornavn som jo døde i 98. Og synes bare Anastasia Kate lyder godt (bi oplysning, tvilling b skulle have heddet Isabella Eva, heller ikke helt dumt, men bør at sætte Anastasia og Eva samme, det lyder helt forkert )

Anmeld

8. december 2011

Emily2012<3

Kofoed. skriver:

Har du en eller flere kvinder du kunne finde på at opkalde hende efter? Fx så hedder Anastasia Kate til mellemnavn/andet fornavn, det var min mors fornavn som jo døde i 98. Og synes bare Anastasia Kate lyder godt (bi oplysning, tvilling b skulle have heddet Isabella Eva, heller ikke helt dumt, men bør at sætte Anastasia og Eva samme, det lyder helt forkert )

Det er også fantastiske navne.. 

Altså min mor døde jo i 01' men hun hed Helle, og det synes jeg bestemt IKKE passe sammen  

Emily Helle.. Ej det kan jeg slet ikke få til at fungere i mit hoved.. 

Anmeld

8. december 2011

Kofoed.

BJNGJ. skriver:

Det er også fantastiske navne.. 

Altså min mor døde jo i 01' men hun hed Helle, og det synes jeg bestemt IKKE passe sammen  

Emily Helle.. Ej det kan jeg slet ikke få til at fungere i mit hoved.. 

Havde hun et kælenavn eller mellem navn? Eller måske en ynglings blomst eller et navn hun godt kunne tænke sig til hendes pige, hvis hun altså have fået en mere?

Nej Emily Helle lyder ikke så godt

Anmeld

8. december 2011

Emily2012<3

Kofoed. skriver:

Havde hun et kælenavn eller mellem navn? Eller måske en ynglings blomst eller et navn hun godt kunne tænke sig til hendes pige, hvis hun altså have fået en mere?

Nej Emily Helle lyder ikke så godt

Nej det lyder ikke så godt.. 

Hmm.. Ingen kælenavne, og husker ikke hvad hendes yndlingsblomst var..

Snakkede slet ikke med min mor om sådanne ting.. Så ved faktisk ikke rigtig noget.. 

Anmeld

8. december 2011

Kofoed.

BJNGJ. skriver:

Nej det lyder ikke så godt.. 

Hmm.. Ingen kælenavne, og husker ikke hvad hendes yndlingsblomst var..

Snakkede slet ikke med min mor om sådanne ting.. Så ved faktisk ikke rigtig noget.. 

Så kan den jo desværre være svær, du den ikke huske en situation, hvor der fx var liljer eller roser involdveret eller noget andet, hvor man kan trække et navn der passer til Emily ud af det?

Anmeld

8. december 2011

Emily2012<3

Kofoed. skriver:

Så kan den jo desværre være svær, du den ikke huske en situation, hvor der fx var liljer eller roser involdveret eller noget andet, hvor man kan trække et navn der passer til Emily ud af det?

Altså hun kunne godt lide roser.. Og hun have halskæder med rosenknopper (Jeg har en af dem nu) Og så kunne hun godt lide sin rhodendendron busk.. MEN.. Det tror jeg næppe er så smart..

Anmeld

8. december 2011

Saram

BJNGJ. skriver:

Altså hun kunne godt lide roser.. Og hun have halskæder med rosenknopper (Jeg har en af dem nu) Og så kunne hun godt lide sin rhodendendron busk.. MEN.. Det tror jeg næppe er så smart..

Emily Rose er da sødt.

Anmeld

8. december 2011

Emily2012<3

Saram skriver:

Emily Rose er da sødt.

Ja det er det faktisk..

Det tror jeg lige jeg skal snakke med manden om.. 

Anmeld

8. december 2011

Saram

BJNGJ. skriver:

Ja det er det faktisk..

Det tror jeg lige jeg skal snakke med manden om.. 

Jeg blev ihvertfald lige helt forelsket i det navn der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.