Anbefal en cykelvogn/anhænger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.137 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. december 2011

LotteN

Eftersom jeg til marts står med 2 børn, hvor den ene skal afleveres i børnehave og vil ikke gå dertil hver gang, får jeg brug for en cykelanhænger/vogn.

Jeg har kigget lidt på en croozer ude fra babysam - er er nogen der har noget for/imod denne vogn? eller nogen der kan anbefale en anden vogn?
Det skal være en som er 3 i 1 (cykelvogn, klapvogn, løbevogn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Nea85

Jeg har en Croozer kid for 1, og jeg er rigtig glad for den.
Jeg vil sige, at den er middelgod til alle tre ting, men den opfylder fuldt ud mine behov. Jeg skulle lige vænne mig til den ekstra vægt bagpå cyklen, og i starten var den ret hård at løbe med. Igen et spørgsmål om vane

Hvis du tænker på at anskaffe dig en, kan jeg anbefale dig at bestille den i Holland, hvor de er en del billigere. Her er hjemmesiden, som jeg bestilte fra:
http://net-shop.nl/

Mange hilsner
Linnea

Anmeld

8. december 2011

dorthemus

LotteN skriver:

Eftersom jeg til marts står med 2 børn, hvor den ene skal afleveres i børnehave og vil ikke gå dertil hver gang, får jeg brug for en cykelanhænger/vogn.

Jeg har kigget lidt på en croozer ude fra babysam - er er nogen der har noget for/imod denne vogn? eller nogen der kan anbefale en anden vogn?

Vi har en Nordic Cab og jeg elsker den. Den er nem at håndtere og jeg bruger den hver dag til at hente og bringe i og tit hægter jeg den af cyklen og tager den med ind i supermarkedet. Den kan gå gennem de fleste døre og der er god plads i den. Der er plads til to børn, men da jeg kun har en så sætter jeg hende i midten. Der er fempunktsseler i og de er polstrede og der er også polstret nakkestøtte Sædet kan lægges helt ned (dog ikke lovligt når man cykler) men så kan man lægge det halvt ned. Der er fluenet og et regndækken der kan lynes helt ned så barnet er beskyttet mod vind og vejr.....en lille bonus er at der kan købes ski til der kan monteres på istedet for hjul

Anmeld

8. december 2011

LotteN

Nea85 skriver:

Jeg har en Croozer kid for 1, og jeg er rigtig glad for den.
Jeg vil sige, at den er middelgod til alle tre ting, men den opfylder fuldt ud mine behov. Jeg skulle lige vænne mig til den ekstra vægt bagpå cyklen, og i starten var den ret hård at løbe med. Igen et spørgsmål om vane

Hvis du tænker på at anskaffe dig en, kan jeg anbefale dig at bestille den i Holland, hvor de er en del billigere. Her er hjemmesiden, som jeg bestilte fra:
http://net-shop.nl/

Mange hilsner
Linnea

Tusind tak for det - ligehvad jeg kunne bruge til noget... og specielt en hjemmeside hvor den er billigere
Og i har intet problem haft med evt. reklamation eller andet, når nu den er købt i holland?

Anmeld

8. december 2011

chael

LotteN skriver:

Chariot corsaire xl.

Sådan en har vi haft. Men solgt den, da vi nu har 3 unger. Og de 2 store kan selv cykle og løbe på løbecykel. Og når baby er klar sidder han i stolen bagpå

Og vi har bare været Så glade for den.

Tjek den ud på abckids.dk. Den er verdens klasse og taler for sig selv

Den er dyr, men man får også hvad man betaler for

*Camilla

Anmeld

8. december 2011

eliasogmor

LotteN skriver:

jeg har en croozer kid 2... og er super glad for den...

Anmeld

8. december 2011

Nea85

LotteN skriver:

Tusind tak for det - ligehvad jeg kunne bruge til noget... og specielt en hjemmeside hvor den er billigere
Og i har intet problem haft med evt. reklamation eller andet, når nu den er købt i holland?

Der har slet ikke været noget med den indtil videre
Jeg tænkte det samme, men jeg endte med at bestille den derfra, for der var alligevel en del at spare. Og mon ikke man godt kan få den repareret hos f.eks. babysam mod betaling, hvis nu uheldet skulle være ude?

Vi købte forresten "regnslag" med til, men det er ikke super nødvendigt, for det er bare et stykke plastic, som bliver lagt ud over..

Anmeld

8. december 2011

LotteN

Nea85 skriver:

Der har slet ikke været noget med den indtil videre
Jeg tænkte det samme, men jeg endte med at bestille den derfra, for der var alligevel en del at spare. Og mon ikke man godt kan få den repareret hos f.eks. babysam mod betaling, hvis nu uheldet skulle være ude?

Vi købte forresten "regnslag" med til, men det er ikke super nødvendigt, for det er bare et stykke plastic, som bliver lagt ud over..

ja, for den koster jo ca. 2600 kr inkl forsendelse - hvorimod den koster 3800 i babysam....
jeg synesi kke rigtig jeg kan finde noget ekstratilbehør til den til 2. personer, synes det hele er til vognen til 1 person.

Kan heller ikke se de har den der slynge til baby, har du fundet den derinde?

Anmeld

8. december 2011

Nea85

Det er virkelig mange penge at spare!

Jeg var lige inde og kigge, synes heller ikke at jeg kan finde tilbehør til 2'eren.. Hmm

Slyngen har jeg lånt af en veninde, men jeg går stærkt ud fra, at det er den samme til begge to. Den monteres i nogle bøjler oppe og remme nede.
Her: http://net-shop.nl/bicycle-trailers/croozer/access ories/

Anmeld

8. december 2011

LotteN

Nea85 skriver:

Det er virkelig mange penge at spare!

Jeg var lige inde og kigge, synes heller ikke at jeg kan finde tilbehør til 2'eren.. Hmm

Slyngen har jeg lånt af en veninde, men jeg går stærkt ud fra, at det er den samme til begge to. Den monteres i nogle bøjler oppe og remme nede.
Her: http://net-shop.nl/bicycle-trailers/croozer/access ories/

okay, jeg har også overvjet at finde det brugt....

Linket virker desværre ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.