Hurtigt svar!! Kan jeg tillade mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Muhmi

Altså... Silas sov herinde selvom jeg gik ned til hønsene, hvis han vågnede mens jeg var dernede... Tja, så kunne han jo altså ikke rigtig så meget da han var 2 mdr....

Hvis det tager maks fem minutter, så ville jeg godt kunne finde på det... Man kan også blive for parnoid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Valle81

Anonym skriver:

Er anonym fordi jeg er bange for nogen tænker det er total uhørt det jeg overvejer.. Er stadig nybagt mor med en lille på 2 mdr så det er sådan lige at finde ud af hvad man må og ikke må...

har en vasketid her kl 13 og den lille er faldet i søvn.. kan jeg tillademig at gå ned og sætte tøj over og lade den lille ligge alene oppe i lejligheden? Det tager 5 minutter max at sætte over...

babyalarmen kan ikke nå derned, men synes det er synd at vække hende for at tage hende med derned.. hvad siger i????

Som jeg kan læse, så kommer jeg til at gå i mod strømmen her.

Jeg ville gøre det.

Jeg er mor til 3 unger og har aldrig ejet en babyalarm. Når mine sover går jeg da også ud med skrald, støvsuger osv hvor jeg ikke kan høre dem. Hvad skulle der ske, at de græder??? Jamen i det ene minut overlever de nok.

Jeg synes folk er hurtige til at flyve op, og jeg får nok høvl for min mening, men så må det være sådan:0)

Go vask:0)

Christina

Anmeld

8. december 2011

frkrbj

kitra skriver:

Jeg synes da bare du skal smutte ned med det vasketøj. hun ligger jo sikkert og du skynder dig jo alt hvad du kan. tvivler på der kommer nogen og tager hende i din lejlighed. Tænk på før alarmens tid der tror jeg altsår også babyer lå alene i kort tid uden de tog skade så længe de ligger sikkert.

Den ville jeg også hoppe med på, for jeg er nemlig en ond ond mor Mine har altså overlevet at være alene, hvis jeg vidste de lå godt og sikkert. Og du skynder dig jo!

Så kan du ønske dig en ny alarm der kan nå længere, jeg har en der kan nå ca 600m, og min pige sover da af og til i bilen med alerm på

Ja så ond er jeg altså! Og jo, jeg går også i bad selvom baby sover

Anmeld

8. december 2011

_-Kathrine-_

kitra skriver:

Jeg synes da bare du skal smutte ned med det vasketøj. hun ligger jo sikkert og du skynder dig jo alt hvad du kan. tvivler på der kommer nogen og tager hende i din lejlighed. Tænk på før alarmens tid der tror jeg altsår også babyer lå alene i kort tid uden de tog skade så længe de ligger sikkert.

enig!
Jeg går altså også i bad mens min søn ligger i barnevognen udenfor og sover!
Sæt du bare den vask over!!

Anmeld

8. december 2011

vitapigen

Anonym skriver:

Er anonym fordi jeg er bange for nogen tænker det er total uhørt det jeg overvejer.. Er stadig nybagt mor med en lille på 2 mdr så det er sådan lige at finde ud af hvad man må og ikke må...

har en vasketid her kl 13 og den lille er faldet i søvn.. kan jeg tillademig at gå ned og sætte tøj over og lade den lille ligge alene oppe i lejligheden? Det tager 5 minutter max at sætte over...

babyalarmen kan ikke nå derned, men synes det er synd at vække hende for at tage hende med derned.. hvad siger i????

Der sker altså ikke noget ved at du lige løber ned med vasketøjet i 5 min hvis din baby ligger trygt og godt

Som en anden skriver "Hva nu hvis baby gylper!!" Baby kan ikke blive kvalt i ens gylp da de per automatik drejer hovedet, så det skal du ikke være bange for

Jeg har før været i bad mens baby sov, uden at have babyalarm med mig...

Synes godt nok at der er mange pylerede mødre herinde

Hvad gjorde man i gamle dage piger???!!!

Jeg kan da også være lidt pyleret med baby, men lige i dit tilfælde hvor der ikke rigtig er andre muligheder, havde jeg skyndt mig afsted

Anmeld

8. december 2011

Muhmi

kitra skriver:

Anmeld

8. december 2011

trunte24

Anonym skriver:

Jeg synes du skal skynde dig alt hvad du kan, og så er der ikke andet at gøre ved det. Baby kan ikke komme til skade, og hvad er snadsynligheden for at lejligheden går op i flammer eller der er nogle der bryder ind og tager din baby i de 5 min du er væk? Ikke ret stor vel!

Min søn kunne man heller ikke flytte på selv om han lå i liften desværre, så jeg kender til problemet, og ville selv have gjort dette hvis jeg ikke havede haft min egen maskine!

Anmeld

8. december 2011

_-Kathrine-_

trunte24 skriver:

Ej hold nu. Det gør de jo ikke. De vender jo hovedet til siden. Har aldrig hørt om babyer der er blevet kvalt i deres eget gylp.

Hvad så i gamle dage, da der ikke var alarmer og baby stod nede i haven og sov? Tror du de kunne høre hvis baby gylpede der? Eller bare om natten hvis baby sover på eget værelse? Man kan jo ikke høre gylp.

Synes måske lige det var en unødvendig ting at skrive. Det kommer jo til at lyde som om hun er en forfærdelig dårlig mor fordi hun overvejer dette!

Præcis!

Anmeld

8. december 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar og hjælp piger.. Især jer som ikke automatisk dømte mig som lortemor fordi jeg overvejede det!!! NOget andet er at jeg personligt ikke kan høre det i babyalarmen når hun gylper i søvne (og vender hovedet til side), så hvis det skal være med den på skal man jo glo på dem konstant når de sover..

men ligemeget for hun vågnede lige før jeg skulle ned. 

Anmeld

8. december 2011

frkrbj

Tror hun er gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.