Nem id

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Carina1977

Er der ikke noget med at man automatisk ville få tilsendt nogle nye nøglekort, når man var kommet under 50? Jeg har kun 10 tilbage, og har ikke fået nye endnu.

Så nu må jeg jo bare tænke mig en ekstra gang om, om det virkelig er nødvendigt at logge på min netbank, for ellers kommer jeg da ud i et problem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Na-Wi

Bare rolig det kommet helt automatisk så det skal du ikke bekymre dig om Det er færre end 50 nøgler du skal have tilbage inden de sender et nyt.. Da jeg fik et nyt fik jeg en lille besked da jeg loggede på netbank om at de havde bestilt et nyt til mig og det kom et par dage efter med posten

Anmeld

8. december 2011

bøgelund

Carina1977 skriver:

Er der ikke noget med at man automatisk ville få tilsendt nogle nye nøglekort, når man var kommet under 50? Jeg har kun 10 tilbage, og har ikke fået nye endnu.

Så nu må jeg jo bare tænke mig en ekstra gang om, om det virkelig er nødvendigt at logge på min netbank, for ellers kommer jeg da ud i et problem 

Nej jeg tror først at det er når du ca har 10 tilbage. Så mon ikke det kommer inden for et par hverdage?  

Anmeld

8. december 2011

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Jeg fik det til sendt, da jeg kom under 20, det stod der da jeg loggede ind på min netbank, at der vil blive sendt et nyt til mig, fik det 2 dage efter.

Ellers kontakt dem, så sender de dig et nyt.

Anmeld

8. december 2011

Silas&Mille

Mener først mit nye kort kom da jeg kom under 20 koder.

Men det hjælper jo ikke dig når du kun har 10 tilbage

Jeg ville nok lige give det et par dage mere, det er jo trods alt post Danmark der skal levere dem   

Men ellers ville kontakte banken...

Anmeld

8. december 2011

Carina1977

Jeg mener bare at jeg læste i det brev man fik med dengang, at de automatisk sendte nogle nye, når man var kommet under 50. Men det kan være det er mit gamle grød-hoved der ikke fungerer ordentligt længere 

Men det er 10 numre jeg har tilbage, så det er ved at være tiltrængt. jeg vil da lige logge på min netbank og se om der er kommet en besked til mig 

Ellers venter jeg lige et par dage inden jeg ringer til dem.

Tusind tak for jeres svar 

Anmeld

8. december 2011

stm2812

Carina1977 skriver:

Jeg fik min tilsendt da jeg havde brugt den 20. kode. Der kom endda en besked op om at de ville sende et nyt kort nu da der kun var 19 nøgler tilbage...

Anmeld

8. december 2011

Carina1977

stm2812 skriver:

Jeg fik min tilsendt da jeg havde brugt den 20. kode. Der kom endda en besked op om at de ville sende et nyt kort nu da der kun var 19 nøgler tilbage...

Ok det vil jeg da lige holde øje med.....kan være det snart sker så  Kan være det sker, når jeg er kommet ned på 5 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.