Hvor er det dog trist :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Na-Wi

De virkede virkelig til at være gode for hinanden .. Camilla Framnes og Christian skal skilles :/

http://starlounge.dk.msn.com/photoviewer.aspx?cp-documentid=160010797

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Benjamins'mor

Ja, det er godtnok hurtigt.

Men det jeg bare ikke forstår er hvorfor de giftede sig selvom der var seriøse gnidninger i forholdet?

Anmeld

8. december 2011

ModerNatur

ææææw synes de var skabt for hinanden!..

-men det er ikke første gang man har set folk bliver skilt efter så kort tid.. Fatter det heller ikk lige.. Er man blevet gift for hurtigt eller har man ikk tænkt sig om, eller hvad er det lige der går galt`?

Anmeld

8. december 2011

Frk-Lotusblomst

Issa skriver:

ææææw synes de var skabt for hinanden!..

-men det er ikke første gang man har set folk bliver skilt efter så kort tid.. Fatter det heller ikk lige.. Er man blevet gift for hurtigt eller har man ikk tænkt sig om, eller hvad er det lige der går galt`?

i en af artiklerne udtaler hun at de havde store problemer inden brylluppet men valgte at gennemføre for så blev det sikkert bedre..

Anmeld

8. december 2011

Muffin_girl

Na-Wi skriver:

De virkede virkelig til at være gode for hinanden .. Camilla Framnes og Christian skal skilles :/

Ja det er da skide ærgeligt... ØV.. 

Anmeld

8. december 2011

Emily2012<3

"Selv om beslutningen om at blive skilt kommer bag på omverdenen, har et brud været under opsejling længe - også før parret blev gift."

Jeg tænker sådan lidt hvorfor i alverden så overhovedet bruge SÅ mange penge og SÅ meget tid på det hvis de allerede vidste det FØR brylluppet?!

Anmeld

8. december 2011

lilledittemor

Na-Wi skriver:

åh nej

hvor trist.. de virkede ellers så perfekte.

og hvor er Camilla bare en fantastisk pige!

Anmeld

8. december 2011

samantha1986

BJNGJ. skriver:

"Selv om beslutningen om at blive skilt kommer bag på omverdenen, har et brud været under opsejling længe - også før parret blev gift."

Jeg tænker sådan lidt hvorfor i alverden så overhovedet bruge SÅ mange penge og SÅ meget tid på det hvis de allerede vidste det FØR brylluppet?!

Ja det forstår jeg godt nok heller ikke.

Det kunne jeg ikke selv drømme om at gøre. Men sjovt havde sagt til kæresten da jeg læste på facebook at hun skulle skilles, at de sikkert havde haft problemer før de blev gift, men prøvede at lappe forholdet med et bryllup. Helt uret fik jeg så ikke.

Men synes det er trist. de var søde sammen, og Camilla fortjener al den lykke hun kan få

Anmeld

8. december 2011

ModerNatur

Frk-Lotusblomst skriver:

i en af artiklerne udtaler hun at de havde store problemer inden brylluppet men valgte at gennemføre for så blev det sikkert bedre..

hehe.. så havde jeg nok i stedet valgt at udskyde brylluppet..

vi var til bryllup med nogen der blev skilt måneden efter, fordi hun havde fundet en anden.. og ham havde hun så fundet inden de blev gift.. Hvordan satan kan man så stå og love evig troskab??? Dumme m........!!! 

Anmeld

8. december 2011

Frk-Lotusblomst

Issa skriver:

hehe.. så havde jeg nok i stedet valgt at udskyde brylluppet..

vi var til bryllup med nogen der blev skilt måneden efter, fordi hun havde fundet en anden.. og ham havde hun så fundet inden de blev gift.. Hvordan satan kan man så stå og love evig troskab??? Dumme m........!!! 

Det tror jeg nok også jeg havde. hehe..

Arj det er fandme dårlig stil.. FØJ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.