Hjælp til ammetøj søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Moms

Hej -

jeg havde termin i foregårs og det gik pludselig op for mig, at jeg jo ikke har nogle trøjer, der egner sig til amning. Jeg må vel ud og shoppe.

Jeg har søgt lidt på nettet og blev lidt skuffet - forundret.

Det der kaldes ammetoppe er jo ikke anderledes end de tank-tops jeg plejer at gå i.

Jeg troede man havde bluser, der gjorde, at man ikke skulle hive op og blotte maven, men kun blotte brystet.

Hvad har I og hvad gør I?

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

S.Maria

Jeg har to amme toppe fra HogM. Ellers bruger jeg bare nogle toppe eller langærmet t-shirts hvor der er knapper på foran. 

Anmeld

8. december 2011

AndreasMor84

Moms skriver:

Hej -

jeg havde termin i foregårs og det gik pludselig op for mig, at jeg jo ikke har nogle trøjer, der egner sig til amning. Jeg må vel ud og shoppe.

Det der kaldes ammetoppe er jo ikke anderledes end de tank-tops jeg plejer at gå i.

Jeg troede man havde bluser, der gjorde, at man ikke skulle hive op og blotte maven, men kun blotte brystet.

Moms

de fleste ammetoppe er da også lavet sådan, at det kun er ved brystet man skal hive op? Ellers forstår jeg ik dit spørgsmål rigtigt..

Anmeld

8. december 2011

HeidiØ

Moms skriver:

Hej -

Moms

Jeg har én ammetop, det er en ganske alm sort kedelig top fra mama by stroom - det der er anderledes er jo bare at den har et ekstra lag ved babserne, som man lige kan rulle op .. ellers bruger jeg altså bare almindelige toppe - de der fra vero moda osv. Så løfter jeg ned i den og op i den bluse jeg har udover Det er skam ligeså nemt. Nogle gange er det også bare med cardigan udover, så flasher man lidt mere, men det er jo fint når man bare sidder hjemme

Anmeld

8. december 2011

Tona

Moms skriver:

Hej -

Moms

Du kan få nogle rigtig fine nogen i H og M. De kan det der som du beskriver.

Tjeck også denne webshop ud:

http://www.notanshop.com/catalog/

Anmeld

8. december 2011

Bshizzle

H&M har et Okay udvalg af ammetøj..

Jeg selv havde/har BH'er der fra, 3 bluser og toppe..

Før jeg havde disse, da brugte jeg bare alm toppe (sådan nogle der kan gi sig oppe i halsen, så man bare kunne rive ud i halsen og ned under patten! )  - dem købte jeg vist i Bilka for lang tid siden (ved ik om de fås endnu)
Ellers evt toppe med knapper foran og så en bluse udenpå..  

Anmeld

8. december 2011

Mumto3

Jeg kan på det aller varmeste anbefale ammetøjet fra Boob. Det er super godt. De har både nattøj, kjoler, bluser, fleecetrøjer, festtøj alt muligt, og det er super nemt at samme diskret i det.

Jeg har haft rigtig meget ammetøj (har haft 3 ammebørn og har i ammeperioderne KUN gået med ammetøj!) -og mit farvorit mærke er klart Boob. Det er dyrt, men det holder virkerlig, har en super pasform og er bare rigtig lækkert.

Køb det evt. brugt der er mange penge at spare.

Anmeld

8. december 2011

Moms

Mumto3 skriver:

Jeg kan på det aller varmeste anbefale ammetøjet fra Boob. Det er super godt. De har både nattøj, kjoler, bluser, fleecetrøjer, festtøj alt muligt, og det er super nemt at samme diskret i det.

Jeg har haft rigtig meget ammetøj (har haft 3 ammebørn og har i ammeperioderne KUN gået med ammetøj!) -og mit farvorit mærke er klart Boob. Det er dyrt, men det holder virkerlig, har en super pasform og er bare rigtig lækkert.

Køb det evt. brugt der er mange penge at spare.

Oj - ja det er lidt dyrt.

Men det ser lækkert ud.

Moms

Anmeld

8. december 2011

Moms

AndreasMor2011 skriver:

de fleste ammetoppe er da også lavet sådan, at det kun er ved brystet man skal hive op? Ellers forstår jeg ik dit spørgsmål rigtigt..

jeg havde simpelthen ikke set/fattet, at der var et ekstra lag hen over brysterne.

Men nu har jeg fattet det :-)

Moms

Anmeld

8. december 2011

Moms

Tusind tak for jeres svar.

Jeg smutter i H og M og ser hvad de har i første omgang.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.