Andersens julehemmelighed på DVD weeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. december 2011

6800

Manden min har fikset den fra vhs til DVD, den bedste gave ever!!!! der finges ikke bedre julekalender

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Giraffen

6800 skriver:

Manden min har fikset den fra vhs til DVD, den bedste gave ever!!!! der finges ikke bedre julekalender

NOOO den vil jeg også ha!!! ka det virkelig passe at man slet ikke ka købe den som DVD ?

Den og så juletestamentet er de bedste i hele verden altså! om jeg begriber hvorfor de ikke snart sender dem igen

Anmeld

8. december 2011

6800

Giraffen skriver:

NOOO den vil jeg også ha!!! ka det virkelig passe at man slet ikke ka købe den som DVD ?

Den og så juletestamentet er de bedste i hele verden altså! om jeg begriber hvorfor de ikke snart sender dem igen

ja ham der har rettighederne på den vil ikke udgive den på dvd og tv2 kan ikke få lov at sende den igen....også jule testamentet på dvd

Anmeld

8. december 2011

Giraffen

6800 skriver:

ja ham der har rettighederne på den vil ikke udgive den på dvd og tv2 kan ikke få lov at sende den igen....også jule testamentet på dvd

jeg har lige fundet dem på facebook og kan se at der er kommet nye ejer til rettighederne og at de er igang med at forhandle nu...

jeg vidste slet ikke hvor meget jeg bare MÅ eje den dvd før jeg lige fandt ud af at man ikke ka få den

Anmeld

8. december 2011

6800

Giraffen skriver:

jeg har lige fundet dem på facebook og kan se at der er kommet nye ejer til rettighederne og at de er igang med at forhandle nu...

jeg vidste slet ikke hvor meget jeg bare MÅ eje den dvd før jeg lige fandt ud af at man ikke ka få den

hvis du vil betale min mand for hans arbejde vil han sikkert gerne lave en til dig, men da han skal bruge en times tid på det, vil han nok gerne ha lidt for det

Anmeld

8. december 2011

henh01

på deres fanside på FB er det blevet lovet at dvd'en udkommer inden jul

Anmeld

8. december 2011

henh01

henh01 skriver:

på deres fanside på FB er det blevet lovet at dvd'en udkommer inden jul

havde læst forkert De ville inde jul have svar på hvorvidt den må udgives

Anmeld

8. december 2011

Giraffen

6800 skriver:

hvis du vil betale min mand for hans arbejde vil han sikkert gerne lave en til dig, men da han skal bruge en times tid på det, vil han nok gerne ha lidt for det

det husker jeg lige det ser dog ud til de måske finder en løsning inden jul og hvis det er tilfældet så vil jeg hellere vente på den "ægte dvd"

Anmeld

8. december 2011

6800

Giraffen skriver:

det husker jeg lige det ser dog ud til de måske finder en løsning inden jul og hvis det er tilfældet så vil jeg hellere vente på den "ægte dvd"

helt i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.