Hjælp til ideer søges;-)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. december 2011

CamillaSoefelt

Jeg ligger her, nyopereret og røvkeder mig! Kan og må ikke ret meget. Må ikke løfte noget de næste 6 uger, i hvert fald. Så nu er mit spørgsmål til Jer skønne kvinder derude, hvad kan jeg ligge og lave? Gerne noget kreativt. Og det skal helst kunne laves liggende da jeg ikke rigtig kan sidde op. I hvert fald ik så lang tid af gangen. Hehe

Så kom frisk:-)!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Tona

CamillaSoefelt skriver:

Jeg ligger her, nyopereret og røvkeder mig! Kan og må ikke ret meget. Må ikke løfte noget de næste 6 uger, i hvert fald. Så nu er mit spørgsmål til Jer skønne kvinder derude, hvad kan jeg ligge og lave? Gerne noget kreativt. Og det skal helst kunne laves liggende da jeg ikke rigtig kan sidde op. I hvert fald ik så lang tid af gangen. Hehe

Så kom frisk:-)!

Hvad med at strikke?  

Ellers hvis det var mig, så ville jeg skaffe en masse lydbøger og så høre nogle fede krimier eller romaner eller hvad man nu kan lide

Anmeld

8. december 2011

CamillaSoefelt

Amandas-mor skriver:

Hvad med at strikke?  

Ellers hvis det var mig, så ville jeg skaffe en masse lydbøger og så høre nogle fede krimier eller romaner eller hvad man nu kan lide

Øv, kan ikke strikke;(. Gad jeg ellers godt;-)! Og bøger har jeg lånt i massevis, så det fedt nok. Men tak.

Anmeld

8. december 2011

grøn · ært

Der er så mange der laver de der fine fine perleplader-portrætter :-) Hvad med at gå igang med sådan noget? :-)

Eller ligge en masse puzzlespil. Det elsker jeg :-P

Anmeld

8. december 2011

CamillaSoefelt

grøn · ært skriver:

Der er så mange der laver de der fine fine perleplader-portrætter :-) Hvad med at gå igang med sådan noget? :-)

Eller ligge en masse puzzlespil. Det elsker jeg :-P

Problemet er jeg nærmest kun kan ligge;(. Kan ikke sidde op ret længe af gangen;(.

Anmeld

8. december 2011

serinasmor

hvad er grunden til at du intet må ??

hmmm ... du kunne jo tegne/male (seng/ sofa skal nok pakkes ind i plast)med mindre du SKAL ligge på ryggen ..ellers kunne du måske begynde at scrapbooke .. kan se du har en 1årig ... det er da en fantastisk mulighed for at få lavet en fin bog over hans første år og lign ... bliver du vild med det kan du jo fortsætte

Anmeld

8. december 2011

Skouboe

www.paapinden.dk - Her kan du lære at strikke
www.garnstudio.com - her er tonsvis af gratis mønstre og gode vejledninger...

Nu har du ingen undskyldning mere 6 uger på langs burde være nok til at lære at strikke og få noget brugbart ud af det

Anmeld

8. december 2011

CamillaSoefelt

Skouboe skriver:

www.paapinden.dk - Her kan du lære at strikke
www.garnstudio.com - her er tonsvis af gratis mønstre og gode vejledninger...

Nu har du ingen undskyldning mere 6 uger på langs burde være nok til at lære at strikke og få noget brugbart ud af det

Ha ha, hvor er du sej:-)! Tak. Jeg må i gang;0)!

Anmeld

8. december 2011

CamillaSoefelt

serinasmor skriver:

hvad er grunden til at du intet må ??

hmmm ... du kunne jo tegne/male (seng/ sofa skal nok pakkes ind i plast)med mindre du SKAL ligge på ryggen ..ellers kunne du måske begynde at scrapbooke .. kan se du har en 1årig ... det er da en fantastisk mulighed for at få lavet en fin bog over hans første år og lign ... bliver du vild med det kan du jo fortsætte

Er blevet opereret i maven og skåret op i tarmen plus de er syet sammen igen. Eller ret og sagt klipset sammen;(. Uuuhh. Så kan kun ligge på ryggen og sidde op kortvarigt. Men det blir self bedre i løbet af de næste mange uger og så kan jeg mere og mere. Det der med scrapbooking er altså en fed ide. Det kunne jeg godt finde på og gå i gang med. Er der noget du selv har prøvet? Tænker i forhold til ideer?

Anmeld

9. december 2011

serinasmor

CamillaSoefelt skriver:

Er blevet opereret i maven og skåret op i tarmen plus de er syet sammen igen. Eller ret og sagt klipset sammen;(. Uuuhh. Så kan kun ligge på ryggen og sidde op kortvarigt. Men det blir self bedre i løbet af de næste mange uger og så kan jeg mere og mere. Det der med scrapbooking er altså en fed ide. Det kunne jeg godt finde på og gå i gang med. Er der noget du selv har prøvet? Tænker i forhold til ideer?

av det lyder ikke rart..

nej har aldrig selv scrapbooket ... ville gerne .. men tiden og overskudet er ikke lige til det for tiden .. mit studie tager alt for meget af min tid .. men det er jo vilkårene som studerende og mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.