Morgenmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2011

lisesp83

Hej

Hvad får jeres til morgenmad?

Min datter (19 mdr), får stadig grød fra Semper. Hun nægter alt andet .. Syns jo hun er ved, at være for stor til det grød..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Maja_4000

Caroline er godt nok kun 1 år (om en uge ) men hun får havregrød med æble i tern , smørklat og kanel .. Ellers får hun yoghurt/a38 med havregrød og most banan .. Hun elsker begge dele

Anmeld

8. december 2011

lisesp83

Maja_4000 skriver:

Caroline er godt nok kun 1 år (om en uge ) men hun får havregrød med æble i tern , smørklat og kanel .. Ellers får hun yoghurt/a38 med havregrød og most banan .. Hun elsker begge dele

Tak for svar.

Der er da lidt der jeg kan prøve

Anmeld

8. december 2011

lotte32

Nu kender jeg ikke det der semper grød 

Men syns da ikke hun er for gammel til grød..

mine børn er 8 og 14 år, og de har altid fået havregrød til morgenmad, og de er vilde med det, en gang imellem får de yoghurt, men efter få dage beder de selv om at få havregrød igen helst med lidt af bedstemors hjemmelavede æblemos ovenpå 

Lotte Ø.

Anmeld

8. december 2011

Cookiemonsteret

Julie (20 mdr) får havregrød, brød, youhurt Ognogle gange mandergrød (staves?) 

Anmeld

8. december 2011

Palaja

Her skifter vi mellem havregrød med kanel, bær eller "uden noget" og øllebrød. Marie er 16 mdr - næsten. Hun får også ofte hirsegrød med grøntsager til frokost i weekenden og ved de får grød hver mandag i vuggestuen, så det er da helt fint at du stadig giver grød? Eller var det fordi du ikke synes at han skal have "baby"grød fra en pakke - eller hvad man skal kalde det?  Men så er det da bare at lave det selv i stedet for. Jeg mener at grød er godt og sundt. Og det mætter + det er nemt for dem at spise selv. 

Anmeld

8. december 2011

Koen.

Lærke 20 mdr gider ikke spise det samme flere dage i træk, så her variere det mellem, grød, havregrød/gryn,rugbrød med ost eller yoghurt og så altid et eller andet stk frugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.