Hvilken type underbenklæder bruger din blefri søn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken type underbenklæder bruger din blefri søn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.250 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Pikku Myy

Spørgsmålet er kort og præcist: Hvilke erfaringer har I gjort jer om hvilken type jeres drenge foretrækker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka er 4 år og han bruger både boksershorts og underbukser - han er ligeglad, hvad han har på. Men de skal helst være med Cars eller Spiderman.

Anmeld

8. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Han bruger kun boxershorts herhjemme.. 

Anmeld

8. december 2011

Pikku Myy

MoarHvidovre skriver:

Luka er 4 år og han bruger både boksershorts og underbukser - han er ligeglad, hvad han har på. Men de skal helst være med Cars eller Spiderman.

Hehe, det kan selvfølgelig også være der deres præferencer ligger. Det skriver jeg mig lige bag øret. Tak for svar

Anmeld

8. december 2011

Joan ( Smallie )

Her hjemme bruger vi kun undertøj fra name it. Det sidder så godt på mine børn. Har både en dreng og en pige. Og så holder det så godt. Deres undertrøjer er dejlig lange så se ikke kravler op af bukserne her om vinteren. Mine pige er 2 år og drengen er 4

Anmeld

8. december 2011

kirsti

boxershorts....han nægter at have underbukser på

Anmeld

8. december 2011

millesofie

Pikku Myy skriver:

Spørgsmålet er kort og præcist: Hvilke erfaringer har I gjort jer om hvilken type jeres drenge foretrækker?

Marcus-Emil er 6år men har siden han blev ble-fri som 2år & 2mdr gammel har han brugt underbukser, han synes at boxershorts kryber op i måsen det sagde han selv dengang og stadig

hjemme hos sin far får han boxer på og han når lige inden for døren her så er de af igen

Anmeld

8. december 2011

chael

Pikku Myy skriver:

Godt nok ikke blefri, men boxershorts og intet andet.

Og helst med Cars på.

*Camilla

Anmeld

8. december 2011

Benjamins'mor

Nu er min søn ikke blefri, men har en lillebror på 5 og han bruger boxershorts.

Anmeld

8. december 2011

Henri84

Elias bruger begge dele Han vælger selv undertøjet han gerne vil have på om morgen, og det er forskelligt om han vælger underbukser eller boxershorts, så umiddelbart har han ikke selv nogle præferencer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.